Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Friday, May 18, 2012

Menanam rumput karpet di laman -Part 2

Projek rumput karpet di teruskan. Balik rumah di waktu tengahari panas terik, semata-mata untuk buat maintenance.. terbaik tak? hehehee..

Rumput2 ni dah mula membiak.. termasuklah pokok2 jahat kat celah2 tu. Aku dah cukup menyampah dengan pokok jahat ni.. dan geram dahh tengok pokok2 jahat tu pun makin membesar segar bugar kt laman aku nih. ishhh . Orang siram rumput tp awak pun suke lah ye kena siram jugak.. yenadeee!!

Maka, aku n assistant kat bawah ni, mulakan xpdc mencabut pokok2 jahat ni bermula jam 1 ptg di bawah sinaran mentari yang panas terik aduhhh panas betul. 

Tengok, panas betulkan..

Haa.. ni pokok jahat yg kecil2.. yg besar2 pn banyak..
5 minit pertama aku buat xpdc ni dengan P.A. Tapi.. pastu P.A dah cabut masuk tgk tv dlm rumah... huhuuuu penat katenya. Tinggallah aku sorang2 kat laman yg panas amat tuh.

Lepas 1jam setengah baru siap. tu pun masih ada yg kecil2 tak larat dah aku nak cabut. Gambar? Takde daaa... aku dah penat .

Maka petang ni dan seterusnya mcm biasa, siram dan siram dan siram..
Cepatlah 'jale' menutup bumi..!

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini