Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Friday, June 1, 2012

do im wrong..??


sory.. walaupun dah sampai kt kg, tp hati masih membara lg..mm
cuba  baca my emel ni keh..

salam ..
Sory.. saya terpaksa bercuti dari 30 Mei (half day ptg) hingga 6 Jun sebab baby sitter balik kg. Harap boleh arrange semula tarikh mesyuarat sebelum / selepas. Maaf atas segala kesulitan.

mmm... what do u understand?
Ini senarai pilihan jawapan okeh

A. cuti bermula 30 mei belah petang, kemudian sambung cuti 31 mei  hinggalah 6 jun
B. cuti bermula 30 mei hingga 6 jun (cuti half day belah petang sepanjang tempoh cuti tu, means pagi keje, petang cuti - tiap2 hari)
C. cuti dari 30 mei belah petang dan 6 jun jek
D. cuti dari 30 mei hingga 6 jun (pagi cuti, petang keje)

Puas aku pikir .. apa salah ke tarikh yg aku tulis tu hingga disalahtafsirkan.. 
Meeting shuld be on 31 mei pagi. So, kalau aku half day petang tiap2 hari cuti tu (pagi keje, ptg cuti) means.. aku takde masalah untuk hadir meting. So.. tak perlulah aku beria mintak maaf tak tapat hadir dan mintak arrange semula waktu meting kan... (Aku bukan mintak excuse ye..) 

untuk soalan di atas, jawapannya adalah A.

tapi.. tapi.. bila jawapan pilihan adalah ......
B.. 
diulang..
B
MAKA
haru biru pink kuning merah kelabu daa jawabnye,,

Aku.. mcm biasa,, akan doa camni
Ya Allah, permudahkanlah urusanku ni..

Maybe lain kali aku kena tulis atau detailkan betul2 cam ni
30 mei -cuti half day belah petang
31 mei - cuti penuh
1 mei - cuti penuh
2 mei - cuti penuh
3 mei - cuti penuh
4 mei- cuti penuh
5 mei - cuti penuh
6 mei - cuti penuh

.. hehee... detail sungguh kan
tapi, is it SMART ?

yelah.. akan cuba perbaiki lagi


- aku mencoret hanya untuk ingatan aku semata .. 

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini