Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Wednesday, June 13, 2012

Girls talk

Semalam Durrah Khayla tido awal.. aku tak tau nak buat apa lepas dia tido.
Sambil lepak2 baring tengok tv.. ehhh ada kakak kat sebelah aku.. aku pun peluk dia..

'mmmmmmm ibu rindu kat kakak masa kakak kecik2 dulu.. Masa dulu kan, ibu selalu peluk kakak, main dengan kakak, bawa kakak g jalan. 
mmmmmmmm nanti bila dah sekolah menengan kakak nak sekolah duduk asrama ker? tak yah lah ye.. duduk sekolah kuantan pun ok sekolah SMART ke.. nanti hari2 ibu bleh peluk kakak 
tapi nanti bila dah masuk universiti, camne.. kakak kena duk asrama sebab jauh..nanti ibu rindu camne?
mmmmmmmm haaaa.. kakak belajar kat ikip jela blehhh.. lagi senang pergi kelas dengan ibu.. nanti ibu ajar kakak.. ibu bagi A+++ ...


'yeaaaa ok!! kakak belajar kt tempat ibu je lahh.. kakak suka...!

owhhh kakak.. ibu sayanggg sangat kakak. Ibu doakan yang terbaik untuk kakak. Semoga Kejayaan selalu bersamamu.

Perkenankanlah Ya Allah...

2 comments:

Nora Karim said...

kalau yang terbaik untuknya di tempat yang lebih baik... tak pe la berjauhankan??

Engku Artini said...

a ahh betul tu.. terpaksala berjauhan nanti kalau itu yg terbaik untuk dia..

tq nora

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini