Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Wednesday, June 13, 2012

Gud luck all frens!

Status fb sekarang ni rata-rata tulis gini..
stress
tensennn
moga dipermudahkan
doakan kami 
how's u
ape cite dah
kat mane dah
tak leh tido
tido tak lena
lom tido lagi
tido mimpi t-test

dan macam-macam lagi laah

Yeaa.. begitulah aku setahun yang lepas..
dengan bebanan keja lagi..
aku tetap sama macam diorang..
tetap meneruskan perjuangan dengan harapan yang sangat besar agar dipermudahkan dan berjaya
Alhamdulillah.. berkat doa bonda, keluarga dan kawan-kawan.. aku BERJAYA!

Insyaallah .. kalian juga akan berjaya
Kuatkan semangat, banyakkan berdoa
Kalian akan rindu pada kenangan-kenangan 'indah' kala ini seperti aku yang menrindukannya sekarang! (heheee rindu keerr)

Gudluck untuk junior2 perjuanganku di UiTM dan juga untuk rakan2 opis yang nampaknya juga sedang bertungkus-lumus untuk segulung master.. HADIAH istimewa untuk keluarga kan..

GUDLUCK!!! All the best

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini