Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, June 25, 2012

main patung-patung..

 Sunday

Sementara tunggu abah balik keje, kami main2 kat luar rumah.
Kakak hasya n amna kayuh basikal, baby kejar mereka.. hahaaa seronokkkk sangat..

kakak hasya lumba berkayuh ngan amna, sape cepat sampai kat ibu dia menang...  maka untuk bagi amna menang, aku pun lari ke arah amna yang masih kt belakang sedangkan kakak dah terlajak dari aku.. tapi kira amna menang sbb dia sampai dekat aku.. ha haa haaa

kakak lumba sapa berjalan paling cepat sampai kat ibu dia menang.. tapi bila kakak dah nak sampai kat aku, aku pun tukar, sapa lambat sampai kira menangg... hahaa automatik kiranya amna menanggg... hahaaa syok sungguhhh!! tak apa, ibu kan pengadil hik hik.. keputusan n peraturan di tangan aku..heheee

kakak kata jom main patung patung.. masa aku kecik dulu game ni main 'tol keras' (kan kannn). Ok bilang...
1..2....3... semua keras dan diam!... tiba2 durrah khayla gelakkk ha haaa .. pastu kami pun sama2 gelakkk ha haaa..!
Ok semula.. 1...2....3..... keras!! dan durrah khayla... ehhhh gelak lagi..!! owhh agah ibu yekk... aku kontrol lagi sambil jeling amna.. diam tp mulut mcm nak sengih2.. jeling kakak.. kah kahhhh tiba tibaaa kami gelak sama2 sebab tak tahan tengok durrah khayla yang berterusan gelak tengok kami jadi patung!!

ha haaa haaaa enjoyyyy d holiday walaupun 2 hari stay kat rumah je. tak g mana2 pun..

TQ Allah..

2 comments:

te #5 said...

Te pattung ye jgk ork? Te duduk, te boye. Seme te ah org ganu ni

Engku Artini said...

te ke tol?

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini