Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Wednesday, June 6, 2012

My BIG DAY!

Masa ni pagi lagi.. lepas subuh terus bersiap. Ada 3 bilik kat apartment intekma ni, tapi guna 2 bilik je. so, aku solat n bersiap kat bilik kosong ni 
Kat lobi, tunggu van hotel datang untuk hantar ke dewan konvo

Masa ni dah kena beratur kat tepi dewan ikut angka giliran.. sempat lagi snap snap hehee..

aisyah + me


J + me

Masa mula2 masuk dewan.. tak sabar2 nak ambik gambar.. sbb hehee nak send kt bonda. 

Dalam dewan.. sementara tunggu agung datang snap lagi hehe

Dalam dewan lagi..

Yehaaa dah selesai konvo.. lampu pentas pun dah padam tapi nak jugak gambar..masa ni dah dapat bunga dari bonda, sis dan bro..sukeeeeee sangat hik hikk.. self taken

Snap lagi..

lagi..

cantik sangaaatttt bunga freshhh!! loikeee!!

eh.. lagi

..
dan lagi... 
tada... last dah ni.. malas dah syok sendiri hehe

Anyway memangg enjoy abis lahh!!! Tq semua kerana merealisasikan impianku hari ini!
Syukur Alhamdulillah!

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini