Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, July 2, 2012

now u see.. now u dont!

Gambar ni masa tahun 2008. Masa mula2 my orange kitchen cabinet (KC) siap..Tengoklah kakak hasya masa ni ..hehee comel sangat pakai baju mickey mouse.. n itu... baby amna.. ololooloooo bb lg masa ni ..comelll sangat2!! Sekarang ni, kat tempat tudung saji tu pun dah ada kabinet tambahan lagi. dan kat belakang hasya tu ada tingkap.. kan..

now.. u see..
ada tingkap kan..

now.. u dont..
no more tingkap2.. terus tebuk ala ala transparent bg terus nampak pokok nyior kesayangan kami.. hahaaaa semua pokok adalah kesayangan kami kecuali rumput jahat ekekekeee..
hu huuuu camna kami nak tido malam ni..kan kalau pokok nyor tu berjalan masuk dalam umah camne.. erkkkkkkk??



ohhh seb baik itu orang pandai pasangkan pintu sementara kat situ. Pintu tu asalnya dipasang pada grill coklat, tp dah tukar ke dinding transparent kami buat sementara..
cuma grill tu plak takde pintu.. huhuuu... sib baik belakang rumah kami adalah rumah orang. Kalau belakang rumah kami adalah fun fair yang ada rumah hantu... huuuuuuuuuuu haruuuuuu mau lari sewa hotel zenith kah?? 

hahaaa... 
in progress! moga semuanya berjalan lancar

4 comments:

Nora Karim said...

wa.. buat kitchen renovation tuk raya ka? bestnya... hehe

Engku Artini said...

insyaAllah.. bukan untuk raya nora.. ni untuk kepuasan diri sendiri je.. hehee
moga semuanya berjalan lancar

babYpose said...

Salam kenal .. best dapat kitchen baru :)

Engku Artini said...

hai babypose.. salam kenal juga.. alhamd.. semoga semuanya berjalan lancar

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini