Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Friday, August 10, 2012

mi halus

ini kisah aku ngan kakak pasal mi halus kegemarannya. dia memang hantu mi halus.. suka sangat2.. tiap2 hari masa bulan tak puasa akan singgah kat kedai untuk tapau mihun.. tapi ... hukksss

aku : kak.. sedap tak mihun ibu wat arini..
kakak : mmmm.. bolehla..
aku : ikhlas dok ni.. ke terpaksa
kakak : sedaplah jugak.. (sedap kut sebab makan bertambah dan siap makan untuk berbuka dan bersahur sekali hehehe...)
aku : boleh lawan mi halus tok ma?
kakak : mi tokma mestilah no.1...
aku : ye laahhh.. nanti ibu kena belajar lg sebijik macam tok ma wat.. tapi mi ibu no.2 best kan...
kakak : tok ma no.1, kedai kuning tu no.2, mi ibu no. 3... tapi sedap jugaklah mi ibu ni
aku : ohoooo yelahhh no.3 ekkkk... uhuuuuu....eleh sedap sbb nok bodek ehhhhh
kakak : takkkk ... memang sedap punn

aku... risau jugak bila air tangan orang kedai kuning tu lagi best dari air tangan aku.. huhuuu.. ishhh tak boleh jadi nih...!!

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini