Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, August 13, 2012

nak eskremmmmm!!

takde mood nak update blog.. tp nak tulis jg sbb nanti kut lupa.. hikhikk..
kisah sorang budak nak makan eskremm di bulan posa..

mula2.. layan gambar dulu ehhh..

main motor brommm brooommmm

nak main jugakk.. voommmmm naik keta walaupun nampak kakak mcm sangat besar masa main keta ni.

si comel ni.. alaa.. main tepuk2 je.. aloo looo sian diaa

nyummm nyummm bestnyaaaa!!

dah penat main... ada orang nak makan eskrem.. oklah.. kami terus belikan  eskremm sbb amna ni mmg susah nak makan. .jadi apa2 yg dia nak makan, kami akan cpt2 belikan sementara dia masih ada selera.

Kakak.. jgn tengok adik makan tau..
huu.. aku yang tukang pegang bekas eskrem ni punnn terliur bangatt .. inikan pulak si kakak hasya tu.. yang tengok mungkin dari jauh je kut.
tapi dah nama dia pun kanak2 kan.. ohhh
dari mula2 moyot.. pastu muram.. pastu tak bersuara.. bermuram durja.. masam jerk..
abah pun tanya..

kakak nape.. nak beli baju raya lg ke..?
takkkk
nak eskreem kee
diamm..
nak makan eskremm sekarang ke.. takpe abah tak marah (umpan je tuh, sbb tau dia memang tak nak berbuka nyerr)
huukk hukkk... (start crying...)
kakak nak eskremm mcD..(dengan suara tersekat2... memang nangis + sebak sangat dah masa ni.. huuu)
nak sekarang ke .. jommmm..
takkk.. nak masa buka nanti... (terus nangiss... alooloo.)

daddy duk pujuk kakak... aku.. nak tergelak masa ni.. tp controll...

Kakak kakak... yeaa.. betullah.. dia masih kanak-kanak... anak ibu yang sangat manja tau..!!
oh yee.. kami tetap belikan dia eskrem mcD untuk berbuka puasa petang tu..
kakak masih berpuasa penuh tolak 1 hari berbuka masa first day sekolah di bulan ramadhan.. penat sangat katanya..
syabas kakak... ibu tak sehebat kakak berpuasa masa darjah 1 tau... Alhamdulillah

2 comments:

Ibuhani said...

Congrat kakak sbb berjaya menghabiskn sehr berpuasa wpn dgn godaan aiskerim tu...hehehe....

Engku Artini said...

hehee.. tula kanak2 kann.. alhamd dpt habiskan puasa..

tq hani jd follower sy..

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini