Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, September 3, 2012

Riang raya Syawal sayaaaa!

Tarrraaaaaaaaaa!! 
Jomm jalan2 raya dengan sayaa... vrroooommmmm 
saya bawak slow2 je sebab kaki tak sampai lg hihihiiiii

Opsss big boss sudah datang tadaaa!!!
Saya boleh bawak keta gaya bebas pulaa..
boleh memandu sambil toleh kanan toleh kiri, pandang depan pandang belakang... hehee seronoknyaaaa..

Ohhh saya sudah penat bawa kereta.. Saya nak berehat sambil main baling tinggi angry bird!!

Kakak saya ni selalu temankan saya main.
 Kakak Addini no.1 saya tengah bz study sebab dia ada exam .. hehe
Jomm kakak kita main sama2 lagi.. bestla ada kakak ramai2!!
Oh yee.. 12 syawal kami pergi jamuan raya dan jamuan hari jadi kawan kakak saya.. 

13 Syawal pula kami jalan2 beraya ke rumah kawan2 ibu dan abah.. Penat sangat sebab dah habis beraya pergi shoping kat cowboy pulak.. pastu soping kat tunas manja pulakk.. tapi saya mcm biasa suka sangat pergi jalan2 bersama keluarga saya ni..

14 syawal kami pergi open house raya pulak.. mommy daddy ngan kakak makan macam2 kuih, ayam bbq, satay, kek. dan mcm2 lagi,, tp ibu suapkan saya nasi impit yang tawar tu dengan banana jer.. ohyee juga tembikai warna kuningg.. yg ni sedap sangat!! delicessssss!!
Lepas makan kenyang2, kami beraya kat rumah kawan daddy pula.. sambil berjumpa bb baru kawan daddy ni.. alololooo comelll sangatt!! tp saya comel lagi kan ibu.. hihihiiii
Lepas tu, pergi soping lagi kat bandar... 

15 syawal, saya kepenatan .. saya mau tido jer arini.. bestnya arini dapat tidur lama dengan mommies.. mula tu bangun tido kul 9, pastu bekfes, mandi.. then 10.45 saya rasa ngantuk lagi pluss kekenyangann.. so, saya ajak ibu tidur sama2... maka kami pun tido berjemaah hingga kul 1.30. 

Ohhh syoknyaa raya kali ni.. alhamdulillah

1 comment:

Nora Karim said...

amboi sakan juga raya ya... heheheh

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini