Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Friday, October 5, 2012

B2B...!

Kalau dalam konteks keje aku.. B2B tu means business to business
tapi..
tapi...

sejak 2-3 hari ni... ohhh.. B2B dah tersemat di hatiku sebagai..bride 2 be..

ahaa haaa
dulu2.. sambil2 aku blogwalking.. memang aku kureng gemor untuk baca or tinjau seme cerita berkenaan b2b ni.. ntahlaa.. boring or not my interest. Aku lebih suka tengok kisah hias rumah, renovate rumah, cantikan rumah, kisah didik anak, masak2 dan lain-lain. Yang b2b ni.. aku close je kalau terbuka or terpandang.. toinnggg toinggg toing.. hahaa

tapi...
minggu ni.. semalam dan arini kut.. barulah tergerak hati nak klick or baca2 pasal b2b nih... mmmm sebabbbbbb.. ada B2B kat rumah kami dis december!!

okeh.. so, akan update slow2 pasal ni kalau sempat..
daaaa

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini