Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Thursday, October 18, 2012

Durrah melecur kecil..

accakkkkkkk!!!
mmmm... lagi 2 hari arijadi saya tauuu!!

mmmm... so, malam tadi sy buat2 rajin tolong abah sayaa... hehehee.
kut kut nanti abah bg hadiah besar atas kerajinan saya ni hi hiii

sungguh2 sy tolong abah!!

Tapi... ohoooooo pagi tadi kaki saya terkena bubur nasik panas yang ibu  dh letakkan dlm termos..
saya nak main2 je ngan bubur tu,, rupanya penutup termos tu tak kemas... jadi tertumpahlah kat kaki saya,,
ohoooooo sakit!! macam mandi bubur je masa tu.. tapi mandi kat kaki n tangan jer..
ibu cepat2 letak kaki saya bawah air paip.. sejuk je .. pastu letak minyak gamat..
tapi sakit
ohye.. doctor pesan jangan letak ubat gigi atau kicap ye..
tengoklah kaki saya ni... huhuuu... dah jadi gelembung sbb melecur...
sib baik ibu cepat2 bawa sy g klinik td...
 sian ibu penat dia nak uruskan saya yg duk meraung2 sakit lg, nak  hantar kakak ke sekolah sbb ada exam lg..
nak hantar kak amna sekolah lagi..
tima kasih ibu!

harap2 cepat sembuh... saya nak pakai kasut ... nak g jalan2 sambut birthday nanti!!

Doakan saya cepat baik yek..

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini