Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, October 15, 2012

Kereta kecil warna merah!!


Abahku Pulang Dari Kota
Abahku Belikan Kereta
Kereta Kecil Warna Merah
Boleh Ku Bawa Ke Sekolah

Pon, Pon, Pon, Pon, Pon, Pon, Pon
Kereta Kecil Ku Berbunyi
Marilah Kakak Mari Naik
Boleh Ku Bawa Jumpa Tokma

Saya memanggg suka bawa kereta abah saya..!!
 Tapii abah mesti bagi saya main kejap jek.. huhuuuuu 
Heheee.... yeaaa saya dah ada kereta merah.. kereta ni dulu kepunyaan kakak Amna.
Tapi sekarangggg dah jadi milik sayaaaa vooommmmm!!

Kakak saya ni macam jeles jerk nak tumpang naik jugakk

Tengok tuu.. asyik kacau saya jer..
Saya pandai bawak kereta merah tauuuu!! Saya paling pandai guna gear reverse... hehee

Haaa.. baru boleh main sowang2... tapi boring jugak main  sorang nih..
Nak buat ape ehh ngan kereta pooh ni??

Okehhh... saya nak test enjin n stereng dia ok tak..?
Saya nak bawak ibu pergi Legoland nih... jom ibuuu vooommmmmmmm

Opsss tapi sampai sini jerk.. Abah suruh saya asah kemahiran memandu saya kat sini pulak.
Saya rasa saya dah lulus memandu sebab kakak Amna tidur lena masa saya tengah memandu ni.. hehe

Opssss heheee.. kereta merah tak dibenarkan masuk dalam C4.. maka, abah gantikan dengan kereta merah baru nii... mmmmmm syokk jugak tauuu
vooooooommmmmm

Ohyee lagi 5 hari birtday saya yang pertama tauuu!! Tak sabarnyaa!!
Birthday saya sama dengan birthday kak Amna. Nanti boleh kami tiup lilin sama2... bestnyaaa!!
Abah jangan lupa tiup belon besar2 yekkkk
Yeaa yeaaa!!


No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini