Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Wednesday, November 28, 2012

Bergumbira naik feri Penang!

Gambar2 semasa naik feri Pulau Pinang.. dah lama nak upload tp ni br berkesempatan..
Yohteh.. sila tengok puas2 gambo anda..hihiii
Ohye.. ini kali kedua kami naik feri ni.. wallllaaahh suka sangat.! Encik Ayu pun pening tengok napelah bini dia ni suka sangat naik feri ni.. apalah faedahnya ..dah naik feri ke seberang, pastu patah balik semula ke darat naik jambatan ..aduishhhh layan je laaa kannnn hihihiiiiii.. (biasalah orang darat undang, camnilah gayanya..hehee)

08 Mac 2012

Semua mood happy kan. Left : Aku, busu, yoh tehhh... my bro n  sis, tp tak taulah nape diorang gen tinggi, aku ni  tinggi tu jek.. kata orang, gen tinggi aku dah kena bagi 2 dengan orang tuuuu.. ye ker... huhuuu

smileeee




chewahhhh menikmati pemandangan sorang2... pasni dah ada peneman dahhhhh... sukelah  tuuu
Bonda pun ada.. ehhh jgn lupa ada org sakit dalam keta tu tau.. pakai kain batik je baru keluar spital hehee



Semuaa happy!
Dialog rekaan semata :
Suami : Ok dah puas naik feri...jom balik
Isteri: Nak pusing naik feri lagi skali boleh hehee
Suami : Adehhh...kerja dalam feri terus laa senang boleh naik feri hari2...
Isteri : hahahaaa

5 comments:

sukiman said...

salam ziarah...

Engku Artini said...

tq sukiman

#5 said...

Jemput lah kmari lg. Kite g feri, queen bay, feri, kg pelet, feri, toy muzium, feri n last but not least, hsptl kulim. -si kain batek nak due kembali daa.

Engku Artini said...

hahaaa puas hati betul kalu ikut program lepas ni..4x naik feri tuuu... hahahaa... mesti ke sana lagi, nk terus ke langkawi sambil tengok bb baru nanti..nanti kita together blk trg sama2 lagi

#1 said...

wow! dah ada planning...

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini