Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, December 31, 2012

‘Kenapa saya ingin tersenarai di dalam bloglist Abang Ensem’s Blog

Ohhh.. arini adalah due date yg dah abang ensem (AE) setkan.. .. ok2.. kena kejar masa sebelum terlepas.

Due date apa? owhh due date buat entry melambung AE .. tujuannya adalah supaya my blog yg tak seberapa ni akan tersenarai dalam blog AE yg gah tu.. heheee sape tak nak kan..

Okeh, sebelum saya bagi reason kenapa nak tersenarai dlm blog AE ni.. sebenarnya saya pernah buat entry pasal kekaguman saya pasal AE ni kat sini...Dalam hati ada taman   
So.. AE.. sila jangan sangsi tentang keikhlasan saya memuji AE kat entry tu yek..

Ok.. strett to d point.. inilah sebabnya kenapa saya nak tersenarai dalam blog AE:

1. Supaya my bro a.k.a bakal usahawan hartanahah akan terbeliak matanya tengok myblog tersenarai dalam blog list AE ni. Sebenarnya saya mengenali AE ni pun melalui frenlist dia juga. Mungkin AE juga salah seorang idola dia sebab kehenseman yang hampir sama hohooooo

2. Ohhh ... saya selalu or pernah juga tengok senarai blog list AE ni. Tapi pelik juga kenapa tak ramai blog list yg AE senaraikan. Mungkin AE lebih berminat untuk letakkan rakan blogger yang menyampaikan ilmu hartanah dan islamik saja.. huhuuu sangat keciwa . Jadi, kali ni blog saya mungkin boleh disenaraikan sebagai blog ibu2, general, pendidik atau idola idolu..heheee

3. AE pernah tinggalkan komen di blog saya dengan ucapan tahniah di entry saya di sini.. ....pre convo! Wahhh masa ni sangat bangga tau dapat ucapan tahniah dari AE dan tertanya2 camne AE boleh tinggalkan jejak kt blog saya ni .. tengok kat blog list takdepun tersenarai blog kat sini. Mungkin dari traffik kut. Walaupun myb AE dah lupa akan ucapan tahniah tu.. tapi ianya sangat2 memberi semangat pada saya untuk meraikan kejayaan saya tu tau.. Sangat terharu tauuuu!

4. Mmmmmmm last skali.. moga ilmu yang AE sampaikan akan menjadi panduan pada saya dan semua blogger untuk menyahut seruan AE... hidup dalam bebas kewangan!! Terbaiklah!! 

Okehh.. itu sajalah kut..  
Tarraaaaa

1 comment:

tengku afza engku yusof said...

salam sis... ooo.. die suka baca blog abang emsem.. ptt r kew die sgt kukuh wat masa ni... hehehe.. tahniah2... nk ikut jg r.. cume mlas nk baca je. hehe..

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini