Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Thursday, February 14, 2013

Kereta sewa murah di Langkawi

UPDATED Ogos 2013:
Nak contact no..? sila klick sini

Yess recommended!

Kami bercuti di Langkawi pada 24 hingga 26 Januari 2012. 24 Januari adalah public holiday Maulidur Rasul. Ramai pengusaha kereta sewa yang mengenakan harga yang berbeza pada hari biasa dan public holiday .

Contohnya begini..

24-25 Jan - Sewa kereta dikira pada kadar yang lebih mahal berbanding hari biasa...maybe RM120/day
25-26 Jan - Sewa dikira untuk hari biasa..maybe RM80/day

Surcharge begini biasanya digunapakai oleh mana2 pengusaha kereta ataupun penginapan terutama hotel. So, tak boleh dipertikaikan lagi tentang caj tambahan tersebut kan..

Ini antara kadar sewa kereta yang kami dapat:
Wira auto RM120/day
Wira manual RM100/day , RM90/day
Iswara RM80/day, RM550 /pakej 3D2N untuk 2 kereta
Avanza RM150/day

Maka, setelah google sana sini, hello sana sini situ, emel merata2.. akhirnya kami dapat kereta sewa murah.. well murah sangat tauuu compare dengan harga kat atas

Kereta Wira  - hanya RM120 untuk 3 hari 2 malam (48 jam)
Livina - RM120/day . Total RM240 untuk 3 hari 2 malam (48 jam)
Innova, Serena- RM150/day . Total RM300 untuk 3 hari 2 malam (48 jam)

Dan yang paling penting, tiada surjac dikenakan walaupun kami sewa kereta pada public holiday + hari biasa. Plan asal nak ambil 2 buah kereta wira sebab dapat muat banyak barang dalam bonet..dan lebih jimat sebab total sewa hanya RM240. Tapi bila memikirkan kos minyak untuk 2 buah kereta pun maybe sama untuk sebuah MPV,maka kami decide untuk sewa Innova. Besar, luas dan sangat selesa untuk kami 4 dewasa, 4 kanak-kanak. Lagipun, cuti2 malaysia akan lagi meriah kalau ronda bersama2 dalam sebuah mpv jer compare to naik 2 buah kerete berasingan kan.. kan.. Mmm dan yang lagi penting, mpv innova yang kami sewa ni pun dalam keadaan yang baik, bersih dan tidaklah buruk.hehee (maklumlah, takut juga kalau kereta sewa kereta murah sangat, nanti dapat kereta pun buruk je hihihiii.)

Jadi.. untuk yang berminat untuk dapatkan contact no kereta sewa murah ni, bolehlah click link kt atas atau KLIK KAT SINI JER.

Semoga info ini dapat membantu anda menjimatkan bajet percutian anda dan sekaligus memeriahkan aktiviti shoping anda di Pulau Langkawi... kann kannn . I understand..hihiii

p/s : Ohye... saya tak dapat apa-apa tips or komisen pun for this entry ye.. just sharing with all of u jer.. sharing is caring kannn... :)

322 comments:

1 – 200 of 322   Newer›   Newest»
cinda said...

salam..berminat la nak no telefon sebab nak g langkawi 25hb ni..tq

Engku Artini said...

ohh bestnya jln2 langkawi.. nanti bg emel ye

#5 said...

mcm buleh komsen je.... haha2.

Sharing sket, ade cikgu sek lina g hari same jgk tp sewa dgn org lain ah. time sewa, tokey serah kunci je, kete tidak bersama (parking jauh). bile g ambik, kete tu ade kepek sket. penyewa xmaklum balik pada tuan kete. Dipendekkan cerite, mase return kete, tokey tuduh penyewa hok buat kepek, balloh2, tokey bersungguh2 tudoh penyewa. last, kene lah bayor untuk kepek hok sedia ada.

berhubung tokey innova ning aritu, proses menyewa tu mmg kemas lah, siap checking bersama kut ade kepek/calor. kire kes di atas mungkin xberlaku ah.

Anonymous said...

boleh pm saya nombor kete sewa..weddy1509@gmail.com

Rafiza Abu said...

sye nk g sne dlm mse terdekat.. email sye no ctc kt fieza5583@gmail.com.. tq

Rafiza Abu said...
This comment has been removed by the author.
Engku Artini said...

hai weddy n rafiza.. check ur email ya!

to cinda, pls giv me ur email.

to latest comment, pls leave back ur emel.. sorry byk2, tertekan terdelete.. tak sempat nk amik emel..

#5.. tq for komen, alhamdulillah seme urusan kt dpermudahkan di sana kan..

happy holiday !

Anonymous said...

Salam..boleh bg. Contact no kereta sewa ni...memang murah la...
Email saya adihaw78@gmail.com.
Tq yer...

Engku Artini said...

ok.. dah emel.. hapy boliday!

Citarasaku..Air tanganku.. said...

slm.. sy rozi. boleh email pd sy, sbb sy nk pg langkawi hujung bulan ni.. tq..
rozmie_love@yahoo.com

Engku Artini said...

ok rozi.. check ur emel!
happy holiday

Anonymous said...

salam, sy yati. boleh emel pd saya contact no kereta sewa ni...ingat nak gi langkawi jg...tq ye:)
zshayati@gmail.com

Anonymous said...

As-salam..saya asmi...boleh email pd sy contact no kereta sewa tu? Tq ya.. hzqkhalish@yahoo.com

bella zazali said...

salam , boleh emel sy no telefon kereta murh tu bellazazali88@gmail.com

Anonymous said...

Salam bleh x emelkan no contact kereta sewa..urgent saya nak g langkawi 29-31.3 ni..cheermeful88@gmai.com

diana said...

tlg emel no telefon kereta sewa 2 ye.. nk g cuti skola ni.. urgent..dianahasan@mlk.moh.gov.my tq

Anonymous said...

nak juga cntct no...syida_sunflower@yahoo.com

Anonymous said...

salam...

berminat nak amek keta sewa ni...blh email saya contact no: slaasiah.mustafa@yahoo.com

t.kasih...

Anonymous said...

salam...

alamak salah email kat atas tu...ni email yg betul :

salasiah.mustafa@yahoo.com
dan email ni :

sal_mustf@yahoo.com

Anonymous said...

dah call bnyk tempat semua full..harap yg ni available lagi.. boleh kasi no contact? emel sy safuaria@gmail.com.
terima kasih

Anonymous said...

Salam, saya nak cntct no utk kereta sewa Langkawi...ztazita@yahoo.com...tq

Anonymous said...

salam..sy berminat nak tahu..noyen_0201@yahoo.com

Khairul Izhar said...

boleh bagi saya no contact kereta sewa tu..emailkan kt kharizs83@gmail.com

Anonymous said...

Boleh email saya no tel kereta sewa tu??? Saya nak kesana 15/4 ni..... norlee_osman@yahoo.com

Anonymous said...

Leh send no kereta sewa tu, mcm menarik dan murah, leh menjimatkan kos time2 cuti sekolah,email saya najmi_addin@yahoo.com

Anonymous said...

cuti sekolah bulan 6 2013..nak no. telefon...nbanoni@gmail.com

Engku Artini said...

check emel ye.. kalau ada yg tertinggal sila bgtau.. happy holiday!

Anonymous said...

Dear sis, could you pls email me, no sewa kereta kat langkawi to soffyasmin@yahoo.com. TQ

intan said...

salam..sy nak no tel kete sewa kt langkawi tu blh kn?cdg nk prgi bln 19,20,21 hb 4 2013..klau ada rekemen tmpt tinggal skali pn ok gak..utk 5org dewasa shj..cdg nk brkhemah tp xtau lak blh ke x..ada tmpt ke x...harap spe2 blh bg pndapat dn cdangan yek?tma ksih
email intanamni@gmail.com

Anonymous said...

saya berminat untuk menggunakan perkhidmatan kereta tersebut..sila email ke slmt_7884@yahoo.com.my.
T.Q...:)

Anonymous said...

bole emel sy no contact kete sewa tu ke azimah_moon@yahoo.com
thx..

Anonymous said...

salam..nak no telefon. email sy arein_nurain@yahoo.com

Anonymous said...

Emel sy mc_der12@yahoo.com

Anonymous said...

menarik. Boleh kongsi no phone sewa kete dengan sya. Tq. adielazainal@yahoo.com

Anonymous said...

Salam. Emelkan saya ke irebas_neal@yahoo.com no phone dan contact emel saya akan ke langkawi minggu depan.

Anonymous said...

Salam. Minta jasa baik email kan no contact person ke mssobri@gmail.com. Terima kasih.

HerHusband said...

Salam... saya nak ke langkawi bulan 4 ni... boleh email no contact... affandy25@gmail.com

Engku Artini said...

done.. slamat bercuti!!

Ashikin said...

Tolong sms no ke 0193042732..nak pergi hari.ni..

Ashikin said...

Tolong sms no ke 0193042732..nak pergi hari.ni..

Siti said...

Please email me
honey_shs@yahoo.com

Anonymous said...

Pls email no contactnye..
irdy_gtellie@yahoo.com
Tq dear

Anonymous said...

Pls email no contactnye..
irdy_gtellie@yahoo.com
Tq dear

jemima supang said...

zeal07_supang@yahoo.com

Suraya @ Oya said...

salam... saya pun nak la no contact kete sewa tu... tq so much... please email me at suraya245@gmail.com

Engku Artini said...

ok check ur email uolss

Anonymous said...

sy nak gi kamis nii...nak no tel ...email to lose_2704@yahoo.com yeeee

Anonymous said...

assalam..nak jugak la dear no. tel sewa kereta tu. sms or wtapps kat hp sy ya 0133863318. tq in advance:)

Anonymous said...

Assalam nak no gak ....pls email to ezanelias@ gmail.com

Anonymous said...

boleh emailkan no contact utk sewa kereta? alwanilatif@gmail.com

Anonymous said...

Salam...blh emel contact no? ain_basarudin@yahoo.com

Anonymous said...

As salam bole emel saya di afrina_abdullah@yahoo.com. Tq.

Engku Artini said...

ok done.. check emel yaa
and.. plssss .. emel only.. :) tq

rahimi said...

boleh emel pada saya no tu, encik_otot1@yahoo.com , tq banyak.

Pemuda Ilham said...

Salam...
boleh saya dptkn contact number pengusaha kereta sewa dilangkawi tu..? Insya'Allah nak kesana jumaat nie...
akid.madhi@gmail.com
Thanks

Anonymous said...

salam..boleh email dkt saya no tel utk sewa kereta tu saya nk ke langkawi 21hb ni sehingga 24hb...minta segera ye...thanks ;) ct_yammi85@yahoo.com

Pemuda Ilham said...

Salam...
boleh saya dptkn contact number pengusaha kereta sewa dilangkawi tu..? Insya'Allah nak kesana jumaat nie...
akid.madhi@gmail.com
Thanks

Anonymous said...

Tolong email ke saya jugak...thanks for sharing...
bzcc79@yahoo.com

Anonymous said...

Tolong email ke saya jugak...thanks for sharing...
bzcc79@yahoo.com

Anonymous said...

Tolong pm no phone kereta sewa zulkarnainsanip@gmail.com

Ibz Titan said...

salam.. tolong bagi no telefon kereta sewa. saya berminat nk sewa. ini email saya ibz9894@yahoo.com

Anonymous said...

Hi, boleh bagi contact number untuk sewa kereta?
doreen@mcdsabah.com
Thanks.

Ibz Titan said...
This comment has been removed by the author.
Ibz Titan said...

salam... saya nak sangat2 no telefon. please..... saya nk pg 27-29/5. tolong............

Anonymous said...

Salam...boleh tolong emel no tel...sy nk pg next week..ini emel sy...intannazuha@hotmail.my......tq

Anonymous said...

assalam tuan,saya nk pi lgkwi 9hb ni..nk mintak tlg emel kat saya jugak ye rizman92@hotmail.com
thanks..

Hanif said...

tolong email kan. nak pegi jugak bulan depan (May 2013)
mhh1310@gmail.com

Anonymous said...

Thanks,

Tolong emelkan info kat miss_dailydee@yahoo.com.

Terima kasih :)

Anonymous said...

tolong emeilkn.nk g 3 ari lg ni.susliezalisa@yahoo.com.tq.

Anonymous said...

assalam..
kak tolong email kat saya no contact tuan punya kereta sewa nih n email nya sekali klu ada. minta jasa baik email saya dgn segera. nak pegi 29/5-1/6/13 nih. email sy ajazlan44@yahoo.com

terima kasih

Engku Artini said...

check emel uolss :)

MissSugar D said...

Salam. Saya juge inginkan contact no. Kereta sewa nie. Tq :)
terracottaputra6@gmail.com
Atau di
pyanlkmd@gmail.com

Anonymous said...

salam...tlg sent no tel penyewa tu ke 019-987 5054

Anonymous said...

pening kpla cri kete sewa kat lngkwi..at last tnmpk kat blog akak..(hepi ssgt)blh emailkan nmbr kete sewa tu.. terima kasih =)

Anonymous said...

ow ye..tlupa nak bg email
ann_8809@yahoo.com

yana said...

Assalamualaikum, saya nak ke langkawi cuti sekolah boleh tolong email pada yana@kptm.edu.my. Saya berminat dengan innova.

Anonymous said...

Bleh emelkn contact no to ticeryana@hotmail.com.tq

Anonymous said...

Leh send no kereta sewa tu, mcm menarik dan murah,email saya astherixx@gmail.com

Anonymous said...

pm no tel kereta sewa murah tu...berminat la urgent...aku_ikhlas@yahoo.com.my

Anonymous said...

Salam...boley sent kat saya contact no...lynn.yaacob@yahoo.com

linda3 said...

tolong email tel no sewa kete kat langkawi tu. berminat lah.
a.roslinda@yahoo.com

Anonymous said...

Emelkan no tel kete sewa ni..nak boking la
Cukelat_nissan@yahoo.com

Diyana said...

plz emel kpd sy di no phone kereta sewa ni farah_diyana@pcb.gov.my

kak zie said...

Salam .. boleh emelkan kat akk no nye..tq

kak zie said...

Ni my email add rodziah71@gmail.com

cik ayu said...

email saya contact nya ya.. cupcakeschek@gmail.com

Anonymous said...

Nak contact kereta sewa..boleh email kat saya allysha040203@gmail.com. .tq

Engku Artini said...

check ur emels... happy holiday!

wan zero said...

izwan1968@yahoo.com

plan ke langkawi 30/5 spai 1/6 depan.

2malam

Anonymous said...

assalamualaikum tini... lama x dengar berita. Saya Nor Ezlin Abd Razak room mate hanim masa kat kms... saya nak nombor tepon penyewa kereta tu bole....cadangnya nak gie langkawi
norezlin_7177@yahoo.com

Engku Artini said...

hai lyn.. tak sangka jumpa kt sini ye... Happy holiday kat sana. rasenya mcm shaharom pun kt langkawi, tp x sure. Ohye.. nanti sharelah kalau dpt keta sewa tu.. nk tau jugak, murah lg ke x.. :)

maya azren said...

Assalamualaikum,
Boleh emelkan no contact utk sewa kerete nih?emel saya niz_aren26@yahoo.com

Terima kasih.

Anonymous said...

hi..email sy no kereta sewa.
sya_148@yahoo.com.my

TQ

Anonymous said...

Asslamulaikum.boleh saya dapatkan no tel kereta sewa tu?
hamidah.ahmad@yahoo.com
terima kasih

Anonymous said...

salam kak..sy pon nk jugak ye..email:syahidah_1988@yahoo.com
thanks..hehe

Anonymous said...

salam..nak contact number untuk kereta sewa : marina@dk-schweizer.com thanks!!

Masjid Abu Ubaidah Al-Jarrah said...

saya pun nak gi next week 27 april 2013. mohon email contact number sewa kereta tu
masjidabuubaidah@gmail.com

Anonymous said...

Askm,boleh bg contact no kete sewa ni,hjg bulan ni nk kesana.aliya_9669@yahoo.com.tq

Haszani Harun said...

Boleh bagi contact number kereta sewa?
haszani@yahoo.com.my

Engku Artini said...

chek emel uolss

Anonymous said...

tolong emailkan no. phone. keta. sewa. murah kat siti_norbaini@yahoo.com. thanks!

Anonymous said...

salam,

saya berminat untuk dapatkan contact number.

saya akan ke Langkawi 27 - 29 April 2013 ini.

TOlong forwardkan contact number ke email ini:

kasa104@gmail.com

Thnak you.

Anonymous said...

plz email no kereta sewa ke alamadani_tobah@yahoo.com

Anonymous said...

Salam,,..sy marzilah.,.boleh tolong emailkn no tepon pengusaha keta sewa di langkawi...tqvm,,,

Anonymous said...

Sori lupa bg alamat email....mmarzilah@yahoo.com...tq

Najaha Ariffin said...

Tolong email sy: bewitch_em@yahoo.com

Najaha Ariffin said...

Tolong email sy: bewitch_em@yahoo.com

Anonymous said...

email saya Gloomybride@yahoo.com

Anonymous said...

salam..boleh x email kat saya... yan.ammar0909@gmail.com

muz sga said...

As'salam..bleh email no tel kereta sewa tu ke muz_shinryo@yahoo.com.my
Tq

ChEyNa said...

Hi, boleh bagi contact no sewa keter... TQ
Email bloomin_mgt@yahoo.com

Anonymous said...

Salam...

Boleh dapat contact number kereta sewa tu, email saya rosalivi1010@yahoo.com, TQVM :-)

izyan said...

Salam..saya nak cntct number utk sewa kereta. norizyan.romli@gmail.com

Anonymous said...

Salam nak tahu no keta sewa coz jumaat ne nak ke langkawi dilatrading@yahoo.com tq

Anonymous said...

Hello salam, berminat nak ambik Innova, bulan 8 ni gi Langkawi, minta emailkan info tqvm eriklee18@gmail.com

Muhamad Zairul said...

Nak no contact please.cdg nk g langkawi cuti sek bln 6 ni.please urgent..... muhamadzairul@yahoo.com

Muhamad Zairul said...

Nak no contact please.cdg nk g langkawi cuti sek bln 6 ni.please urgent..... muhamadzairul@yahoo.com

eskandar said...

Salam boleh sy dpt kan no contact kete sewa tu... sy mgkin pergi dlm awal bln mei thn nih tqvm
nazeskandar@gmail.com

Safare Sukiman said...

Hi thks for sharing....can u provide the car rental ctc to ;
Mahida_73@yahoo.com
Tq!

Anonymous said...

boleh bagi no tel. nak g langkawibulan mei ni...tom_ismail@yahoo.com

Anonymous said...

Asslm. Bole send no tel x ke kiely7504@gmail. com nk g bln 5 ni....tq

Nusrah said...

Salam blh x email kan no telefon dekat nusfie@gmail.com. sy nak pergi langkawi awal bulan 6 ni. pada cuti sekolah. TQ ;)

Engku Artini said...


check emell

orked said...

cikidayu@gmail.com

Anonymous said...

Salam. Boleh share no tel tak???? Hehehe
ahmadnizam.shaffi@gmail.com

Terima kasih.

Anonymous said...

tolong emailkan contact no. thanks.
shahrul.munirah@upeca.com

Ieqa Ishak said...

salam..bole share dgn saya no. telefon penyewa kereta tu. ieqaishak@gmail.com
thanks ya. :)

Anonymous said...

boleh email contact no x? hajime_kndch@yahoo.com

kalel aaron said...

Haii..boleh email kt saya contact kereta sewa tu jugak? Saya sekeluarga nk ke sana minggu dpn. Email : kalel_aaron@yahoo.com. thank you cik artini.

jooleata said...

Salam, emailkan saya juga jazzeyra.aj@gmail.com

Tq..
P.s dia ade kereta kecil?

Engku Artini said...

joe.. x sure.. boleh tanya dia ye..

Anonymous said...

Blh email kan contact number kereta sewa ni? aisey_gurl@yahoo.com..tq

Anonymous said...

salam.. nak contact no sewa kereta tu... email kat saya ; azuhrah@yahoo.com.my.. tq

•Sala Mansor• said...

Salam. Mintak emailkan nombor telefon kereta sewa tu jugak ye. Thanks :)

sala.mansor@gmail.com

Anonymous said...

please email kat saye jugak no fon die.. aiduradlinaadina142@yahoo.com
tq..

Anonymous said...

salam.tlg email kat saya jgk..roslinaibrahim81@yahoo.com.tq

riena adam said...

assalamualaikum, tolong share no tel org kete sewa tu ek.. plan nk g celebrate 1st annivesary n hubby kat langkawi mei ni.. terima kasih..
ina.riena@gmail.com

Anonymous said...

salam...tolong emel no fon jgk....nk g 1/5/13...dh dkt sgt...tq
azizul.anuar@yahoo.com

Shafatin Nur said...

nk jgk :) shafatinnur@gmail.com thnkz abg :)

Anonymous said...

Salam blh bg no tel sewa kereta? farisjembal@gmail.com

nadia me_cute said...

saya pun nak jugak.
nadiahjumari@yahoo.com

Anonymous said...

tolong emelkan contact number kereta sewa tu ya, nak pergi bulan mei ni... roslan_707@yahoo.com.my

Anonymous said...

silap emel ... roslan_707@yahoo.com
takde .my

Anonymous said...

TQ for sharing..

boleh saya dapatkan contact no kereta sewa tu x? boleh pm saya di siti_safiyah87@yahoo.com

Anonymous said...

salam...blh pm saya no kereta sewa...zairida@yahoo.com.my

Engku Artini said...

check emel ye.. sory lambat reply, baru balik bercuti di melaka.. :)

ISmi said...

Salam..sy nk bercuti bln 6 ni..mohon saudara berikan no contact kereta sewa tu ye epy135@gmail.com ....tq

ISmi said...

Salam..sy nk bercuti bln 6 ni..mohon saudara berikan no contact kereta sewa tu ye epy135@gmail.com ....tq

Anonymous said...

Salam, boleh share the contact for kereta sewa as mentioned above? n_fini@yahoo.com. terima kasih.

ixora said...

Boleh minta no kereta sewa ni?.. ixora.aina@gmail.com..n bolehh suggest good hotels for holidays

ixora said...

Boleh minta no kereta sewa ni?.. ixora.aina@gmail.com..n bolehh suggest good hotels for holidays

Anonymous said...

as salam..bleh bg contact no kete sewa..email ke: fairuz1209_pooh@yahoo.com..tq=)

Dila Hussin said...

saya nak jgk contact no. bleh email kt
ey _lla@yahoo.com
thanks.

Dila Hussin said...

sorry ni yg btl ey_lla@yahoo.com.
plz ye bg contact no nk p langkawi 24 ni.

fikir malam said...

salam, sy shukri. boleh emel pd saya contact no kereta sewa ni. nak gi langkawi cuti skolah...tq ye:) sh55uri@gmail.com

fikir malam said...

salam, sy shukri. boleh emel pd saya contact no kereta sewa ni...nak gi langkawi nanti...tq ye:)
sh55uri@gmail.com

Fifi Nadhrah said...

salam..

boleh tolong emelkan saye contact no untuk sewe kerete ni?

terime kasih..

p/s: salam kenal dari fifi..

niesa said...

Salam. Boleh email contact no. Sewa kereta.berminat. bercuti pd minggu kedua cuti sekolah bln 6 nanti.email:nanirahayu74@yahoo.com.my

amkayak said...

salam...

Saya berminat nak hubungi keta sewa ni...blh email saya contact no ini.
amkayak78@yahoo.com

t.kasih...

amkayak said...

salam...

saya berminat nak amek keta sewa ni...blh email saya contact no: amkayak78@yahoo.com
amkayak@gmail.com

t.kasih...

amkayak said...

salam...

Saya berminat nak hubungi keta sewa ni...blh email saya contact no ini.
amkayak78@yahoo.com

t.kasih...

Anonymous said...

Tlg emel phone number owner kereta tu ye.. Untg2 blh g sne... JTCt_sitiesah@yahoo.com

Engku Artini said...

fifi.. sila tinggalkan emel ye...:)

Desa Impiana GT said...

Salam,
Boleh tolong emailkan saye phone number untuk sewa kereta tu.
Terimakasih,
desa.impiana.gt@gmail.com

Desa Impiana GT said...

Salam,
Boleh tolong emailkan saye phone number untuk sewa kereta tu.
Terimakasih,
desa.impiana.gt@gmail.com

rahatvirtual said...

tlg emailkn no telefon kereta sewa:rahatvirtual@gmail.com

Zainatul Akma said...

Plz bg no tel kereta sewa 2.....nie email sy akma_garlz@yahoo.com

Anonymous said...

plz email no contact orng tu. anwarhull@gmail.com

imemynemyself said...

Salam.. email pada saya boleh.. mazulida@5hfm.com

Anonymous said...

salam..

boleh tolong emelkan saye contact no untuk sewe kerete ni?

ainiqurratu16@yahoo.com

terime kasih..

ChErish_guRLzz said...

Salam, boleh tinggalkan no phone kereta sewa di email sy ifarradia@gmail.com. thanks a lot ea :)

Anonymous said...

Helo, boleh saya dptkan contact perkhidmatan kereta sewa ni? email saya silver_210@hotmail.com. terima kasih!

Anonymous said...

Salam. Saya bercadang nak sewa kereta di Langkawi. Boleh bagi contact no tak? Email saya xtrawave@gmail.com. Terima Kasih..

Anonymous said...

boleh saya dptkan no.contact sewa kereta ni? emel saya di telagamukmin@yahoo.com. Tq.

Anonymous said...

Assalam...sis, berminat la nak no phone kereta sewa tu...
tk..jasamu dikenang ;-)
fiafrina_86@yahoo.com

Anonymous said...

boleh bagi no.tel kereta sewa tu ke emel amardanielwong@gmail.com

Nur Aqilah Rohaizad said...

Assalam... boleh xkalo bg sy no telefon dia. dia ada blog juga ke apa? ni email sy...
qila1011@gmail.com

Anonymous said...

bley emailkan saya contact no nye? kyoanake@gmail.com

ardianto matsalleh said...

Asalamualaikum kak, blh emailkan no tel org y nak sewa kan keta tu.. nie email saya nurlinasapuan@yahoo.com.my.

ardianto matsalleh said...

Asalamualaikum, blh emailkan no tel org y sewa kan keta tu..email kat nurlinasapuan@yahoo.com.my. tq

ardianto matsalleh said...

Asalamualaikum kak, blh emailkan no tel org y nak sewa kan keta tu.. nie email saya nurlinasapuan@yahoo.com.my.

Anonymous said...

Assalamualaikum kak.
Mohon bantuan akak untuk emelkan pada saya maklumat penyewa kete tu..
Ini emel saya ye: suraya_mdishak@yahoo.com.my
Urgent kak.Terima kasih ye kak.

Ibu Qistina said...

Assalamualaikum,

saya pun berminat la nk hubungi kereta sewa. Mohon share contact number di e-mail saya.

shiro.amiro.lala@gmail.com

cIKgu ADLini said...

salam..
nk minta tlg emel cntct no owner kreta sewa ni kt sy ye..thanks a lot...liniey281@gmail.com

anur malati said...

nk no phone keta sewa tu boleh? emel ke peach2biru@gmail.com
tq bos

Anonymous said...

Salam...sy akan ke langkawi dr 24 may hngga 26 may ni..harap dpt bg contact no utk sewa kereta yg murah tu ya...email sy di mohdalisidin@yahoo.com. Terima kasih.

Anonymous said...

Salam. Sy nak ke langkawi jun nanti. Tlg email ya no contact tu. Tq for sharing. azzura.ali@gmail.com

Anonymous said...

Salam..sy nk ke lagkawi jun nti. Anta kt sy jgak azwa_905@yahoo.com.tq

Anonymous said...

as salam...leh emelkan sy contct no utk swa kete tu? litle_dida@yahoo.com

tq

Anonymous said...

Salam...sy pun nak no contact kereta sewa tu...boleh tlg email ke shark_stayone2@yahoo.com

Anonymous said...

salam..boleh tak nak no. phone kereta sewa tu?tq. ni emel saya farhada_yusof88@yahoo.com

FADA said...

Salam nk no. phone tpt sewa kereta ni. farhada_yusof88@yahoo.com. TQ :)

Ros said...

Salam... mintak tolong email saya no fon sewa kereta tu please...Terima kasih...
ros7875@yahoo.com

faiez ayie said...

Salam... Sy bminat utk sewa keta..su pegi 24hb nie.. Boleh email kn no fon di : ayie.moruz@gmail.com

haiede hadi said...

Salam..berminat nak sewa kereta di langkawi..mohon share fon nmber ke email saya ni Amin4g92@yahoo.com
Terima kasih...

Didi JR said...

Salam...kan senang terus bagi no phone je terus...ne dah berkoyan2 orang asyik tanya...heheheheh....tentu dapat komisen kan......

Anonymous said...

salam..tolong email contact no kereta sewa, wsyazwani92@yahoo.com.. tolong respond a.s.a.p..tq

Abir Abhar said...

emel ke abiabhar@gmail.com atau 0193944496

Anonymous said...

Boleh kongsikan di email sy wnhk85@yahoo.com.. Thx in advnce..

ifa said...

salam,

saya nak no contact kereta sewa ni pls email ifabain@gmail.com

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 322   Newer› Newest»

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini