Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Tuesday, February 26, 2013

Pizza hut Weekday Mega 50%

Owhh semalam kat ofis, tetiba terasa nak makan pizza. Terus bgtau si dia.. dann jommm malam ni katanyaa!! Woowww sungguh tak sabar aku tunggu malam..

So, lepas maghrib kami zasss ke Pizza Hut Delivery Beserah. Ni pizza yg paling dekat dgn kami, tak larat lah malam2 nak ke bandar Kuantan pulak untuk tapau pizza. ni.. dan tiba je kat pizza... jengg jengggg!!


Wowww!!!  Kalau mcm ni, kita akan makan piza pada tiap monday & wed, soup on tuesday!! wahhh wahhhh bestnyaaa!!
Offer start from 21 feb till 10 april je. .. so apa lagi , misi makan pizza akan bermulaaaaa. mestilah ni mega projek aku dengan kakak jer.. heheee feverettt kannn!!

Tapi, oleh kerana semalama ada si dia yang belanja, so, dia pilih menu ni.

ohhhh lagilah kami sukeee sangattt!! Makan sambil bergembira dan sampai seeh!!
Tqvm dear!

Lepas tuuu.. malam tadi, kami tidur sambil tersenyum2 ... tersengih2.. mengenangkan pizza crab tadi, dan membayangkan our next pizza yg murah nanti.. hahaaaa

-peminat tegar pizza..

2 comments:

#5 said...

Maklumat x lengkap.bukan 5 Ari saja. Tiap2 hari daaa.

Nora Karim said...

Sedapnya pizza... selalu mkn pizza dgn ieta... lama dah rasanya x mkn pizza hut ni...

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini