Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Sunday, March 31, 2013

Ole-ole Cameron Highlands

Masa aku tengah berjimba bercuti di Cameron Highlands aritu.. tiba-tiba daddy kol
'Yang.. bubur bb ni nak masak ikut sukatan bekas kecik ni ehh..
'Aaa.. yeee... eloo..line tak elok kat umah ni.. '
Ok.."

Opss daddy masak bubur untuk durrah khayla? Terkezuuutt aku, daddy tak pernah masak bubur durrah tau. Aku je yang setia tiap pagi masakkan bubur tu.. Opss dan bila daddy nak masak..ohh ohh aku sangat opocott! Dan hasilnya...
'Durrahh makan banyak sampai licin tau arini...!''
amboiiiii sedap sangat ke

Ni contoh bubur durrah yang aku masak
Dan masa aku tengah berjimba kat CH ni pun, hati gundah gulana duk pikir mesti rumah akan penuh dengan kain baju yang tak berbasuh...Maklumlah daddy jadi suri rumah, siap masak bubur lagi, mesti tak sempat nak basuh baju macam biasa kan.. huhuuu .. tulah berjimba sakan lagi 2 hari rtny..!

Tapi kan, balik rumah.. aku pura-pura buka mesin basuh...
Tarraaa...! Semua kosong dah siap disidai kat ampaian..wowww wowww!

Kemudian, tengok pulak atas kabinet... wahh penuh barang dapur dan makanan. Ohhh rupanya daddy pergi shoping barang dapur dengan Addinies.. Mmmmm aku tak sanggup nak shoping dengan 3 Addinies je.. letih tau.. tapi, daddy kata semua ok je!

Then Amna bisik kat aku..
'Ibu .. ada sesuatu untuk ibu.. dalam peti tau..
So.. aku pun cepat-cepat intai dalam peti... wahhhh bestnyaaaa!!! MAGNUM for me... owhhh tq daddyy.!! suke sangat!

Sib baik ibu dah belikan sesuatu juga untuk mereka ni..

Baju tidur stoberi untuk addinies

Teh o stoberi feveret daddy dan kopi putih stoberi dan teh tarik stoberi baru untuk daddy!

Ohh tq daddy n addinies.. lenkali kita g CH same2 ye..
I Luv U muaahhh!

Opsss dan juga selipar stoberi untuk addinies..!

1 comment:

Reena Onn said...

Alhamdulilah :) mesti lega kan tengok. Yang penting suami isteri kena saling bantu-membantu :)

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini