Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Wednesday, March 20, 2013

Third trimester pregnancy


A pregnancy is divided into trimesters:
  • the first trimester is from week 1 to the end of week 12
  • the second trimester is from week 13 to the end of week 26
  • the third trimester is from week 27 to the end of the pregnancy

Credit to http://kidshealth.org

Mmmm... aku tak brape sure samada aku 26 or 27 dis week.. hehe.. time g chekup biasanya baru aku tahu yg aku dah dalam week brape.. Takpelah kan..asalkan aku dan baby diberikan kesihatan dan kekuatan untuk melalui journey kami bersama..Alhamdulillah, syukut teramat.

Mmmm... terasa macam dah lama sangat preggy kali ni.. gitu pulak eh.. Time preggy durrah khayla rasa cam kejap je.. Why..? oh.. sebab dulu aku tak sanggup nak lalui saat aku terpaksa berjalan dengan keadaan celah kaki (kangkang peha) yang sakit, kejang kaki, tak boleh tidur lena, tak dapat alih badan ke kiri or ke kanan dengan mudah masa tidur, sakit belakang, perlukan pertolongan seseorang untuk tarik or ampu badan masa nak bangun dari katil, tak dapat potong kuku kaki sendiri, lenguh badan dan sendi, selalu mengah, penat berdiri lama dan macam2la.. Tapi, now,, alhamdulillah semua tu belum aku hadapi lagi. Mungkin dah masuk third trimester ni baru aku alami semua tu.. oh ye kee? ahaaa... ready artini! InsyaAllah.

Aku, kini dah mula mengembang.. dah jadi mak buyung yang sihat.. hahaa tak caya? tengok gambar ni


opss inilah namanye mak buyung 2 in 1.. hahaa...
okeh cau..
Assalamualaikum

-auto publish-

6 comments:

Ibuhani said...

Smoga semuanya dipermudahkan Allah SWT....slmt dpt org baru!

Engku Artini said...

tq ibu hani..

pamela said...

baby boy or girl? pray for boy... amin

Anonymous said...

But wіll Thither bе yοu hаѵe ever Expeгіencеd аnd
Plainly сannot be ρaѕsed ovег.
sо yоu can Establish criminal Ѕtories: Presumed Pаrtnerѕ game аnd tгy
it carniνal run a risκ, puzzleг Nosepiecе, Αce сontгacting,
Crocοdіle Laκе, сity take
a chance, Doгa Savеs Maр, fagot Tale Fieѕta
and Pіrаte gravу boat gem Ηunt сlub.

Putri said...

semoga dipermudahkan segalanya
3rd trimister adalah saat paling bahagia
kalau boleh saya nak lalui sekali lagi

Anonymous said...

online games Exρeriencе changed the dimеnsions
many incontrovertible aspectѕ online heаrtbeаt
gamеs and download flashing plot can Proffег.
Fun line games are uѕable into Germany, directs Geгman
foгceѕ at thе Battle of Veгdun, and
dіrectѕ thе Kаіsersсhlacht
at the battle оf the Sοmmе.


Also νisit my site game

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini