Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, April 15, 2013

Bunga ros Cameron Highland!


Ceriakan monday bluesss dengan bunga cantik Cameron Highlands!! Sukeeeer sangat..

Mmmmm.. bila ke sini, mestilah wajib beli rosses ... dan, mestilah bukan aku yang belikan.. Aku tak pernah beli bunga untuk diri sendiri.. hehee.. Masa ke CH bersama rombongan students dulu pun aku tak beli.. sebab terasa mcm tak best jerkk beli bunga untuk diri sendiri.. huhuhuu... 

So.. someone special belikan rosses purple n merah n pink ni for me... owhhh mulalah dalam hati ada taman... lalalalaaaa
Siyesss comell bunga ni.. 5 ringgit je tauu untuk 21 kumtum rosses... murah gilerrr kan!!

 Kemudian, cari bekas untuk letak bunga ni.. oh yee.. bekas gula stoberi tiger ni pun dari CH.. 29 ringgit , beli kat ros valley.. cantik sangat.. tu yang tumpang possing skali ngan bunga ross ni hehee
Tadaaaa..!! Ni masa malam tadi... cantik kaannnn.... 

Ni lagi... tak muat nak letak dlm 2 bekas jerr , jd ada 3 bekas pasu  bunga ross di dapur... wangiii sangat!
 Aku tak nak bunga ni hilang dari pandangan mata...chewahhhh..Maka, aku pun bawa g opis separuh ... heheehe.. Bak kata penasihat bungaku, 
Owhhh nak tengok bunga tu setiap masa ehhh... bawak je dlm keta, sampai opis letak kat meja, nak balik kan bawak semula dalam keta.. then letak dalam rumah pulak.. esok bawak lagii... lusa bawa lagiii.... barulah dalam hati ada taman sokmoo... 

hahaaaaa terbaik kan penasihatku...

So, inilah jambangan bunga di opisku..
First time meja opisku ada bunga... cantikkkk..!!

Pun letak dalam 2 bekas.. supaya dimana-mana je ada bunga.. hehee
Lalalaaaaa.. bestnya bila bangun pagi tadi penuh bunga di dapur... wangi lak tuu... tq darling for d rossesss! Luv it!

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini