Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Thursday, April 11, 2013

Jangan sombong rtny!

Dis morning...terasa dah lambat masuk opis.. so, bawak keta laju2 .. arghhh keta kat depan bawak slow pulak.. Jalan 2 lorong, jadi aku stil follow dia dengan harapan dia akan ke kiri.. Tapi masih 50km/j.. sama laju dengan keta kt line kiri.. Ishh.. aku dah geram ni... nak cepat makin lambat... follow lagi.. hampir 5 minit follow tak paham2 jugak, aku pun nyalakan lampu.. Tapi macam takde perubahan je.. buat donno jer..aku follow lagi.. tapi takde tanda2 dia nak ke kiri pun.. ishhh lagilah aku geram.. aku pun nyalakan lampu... sekali, 2 kali... 3 kali... lama2 aku nyalakan lampu banyak kali, terus-terusan aku kelipkan lampu.. Hahhhh pastu barulah dia ke kiri... aku jeling dia, dia pun jeling aku... haaa dah agak mesti cik kak yang bawak keta terhegeh-hegeh pagi hari dan tak reti nak amalkan budaya di jalan raya.. haisehhhhh

Then, sudah hantar Amna ke sekolah, tetiba ada kereta keluar simpang terus belok ke kiri tanpa berhenti or bagi signal.. aku yang tengah laju ni agak opocootttt mak koi japp.. arghhh terus aku honn.. tapi pemandunya buat donno jer,, so, bila dia nak ke kiri, aku ke kanan, aku jeling lagi... ohh amoiiii maaaa... aduilaaa tolonglaa berbudi bahasa di jalan rayaaaa

Opsss tetiba aku teringat...
Jangan sombong artini... lagi-lagi di pagi hari nak mulakan kerja..
Beristighfar jap aku..
Ya Allahh... ampunkanlah aku atas kekalifan diri...
Kuatkanlah kesabaran dalam diri...

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini