Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Friday, April 5, 2013

Kakak Durrah Khayla Addini


Hai.. salam Jumaat

Saya sudah setahun 5 bulan. Tak lama lagi saya akan jadi kakak.. so, saya perlulah membuat beberapa persiapan agar dapat jadi seorang kakak yang baik pada adik baru saya nanti.. Harap-harap saya dapat adik boboboii... tapi kalau adik gegel pun best jugak, boleh kumpul jadi pom pommm gerl abah ramai2... hehee

So, sebagai persedian pertama, saya kena pastikan yang saya kuat mental dan fizikal. Yelah, nanti nak jaga adik baru kan..
Haaaa tengok, kuat tak saya wrestling ngan kak Amna.. akhirnya kak Amna kalah tersungkur ke lantai horeyyyy!! 

Nowww lawan dengan kak Hasya pulak.. Yeaaa saya masih mengungguli juara wrestiling Addinies..!! Kak Hasya jatuh tersungkur jugak ..baboommmm  horeyyy!!

Okehh.. nampaknya, kak Amna cuba menolong kak hasya,,, ehh  ehhh ni tak aciii

Okeh.. persediaan kedua adalah, saya mesti jadi seorang kakak yang baik budi pekerti, bersopan santun dan berilmu agama. Jadi, untuk melatih diri saya taat pada tuntutan agama, saya sentiasa pastikan saya sentiasa bertudung. Saya sangat suka pakai tudung.. yelah tuntutan agama kan..
Comel kann saya pinjam tudung renang kak Amna.. Muuahhhh sayang  ibu!!
Okeh.. itu aja dulu perkembangan dari saya. Persediaan untuk adik baru pun belum buat apa2 lagi... Saya tak sabar nak tunggu adik baru ni, kalau wrestling ni, konpemm saya akan jadi juara lagi kannn kann...

Okeh.. selamat berehat semua di hujung minggu!
Muuuahhhhh  love u all!

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini