Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Wednesday, April 10, 2013

Tdur tak lena, makan tak kenyang, mandi tak basah

Owhh.. semuanya gara-gara dia..

Detik ini..

Tidur malam mesti termimpi-mimpi
Tidur siang pasti tak mimpi-mimpi sebab tak sempat nak tidur siang.. ihikss
Mimpi pulak mesti mimpikan diaaaa jer.. owhhhh
Tiap masa terbayang di mata..
Moga mimpi jadi realiti... amin.

Makan... ?
Makanku memang tak lalu
Makan nasi beriani pun tak habis..
Tengok kedai piza pun takde keinginan nak beli walaupun feveret
Tengok pasta dan choclate roll pun sambil lalu jek
Photo?... oh lagilah takde keinginan untuk itu
Goreng pisang kegemaran pun dah tak jadi keinginan lagi..
Minum laici pun terbayang-bayangkan dia..
Semuanya... gara-gara dia..
Cepatlah masa berlalu..

Mandi tak basah?
Itu dusta semata...
Mandi mestilah basah.. mestilah wangi..
Tu semua perumpamaan semata..

Tapi.. sesungguhnya,,,
Ku masih menunggukan detik itu..
Sabar ye rtny!

1 comment:

Laura Azura Zainal said...

bwk balik sikit eh kakak utk saya. hehehe. huhuhu... seronokkan?

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini