Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Tuesday, April 23, 2013

Wedding En Mohd Khairil @ Pantai Sepat


Selamat pengantin baru untuk Khairil dan pasangannyaa.. ni opismate kami..
Semoga kekal bahagia selamanya.. juga semoga berjaya menjadi pemimpin keluarga dan menjalankan amanah Allah sebaiknya.. InsyaAllah..

Kami dan pengantin.. berseri-seri pengantin!
Gigih aku usung 3 lil Addinies g kenduri ni.. Maklumlah, Ahad kan suami keje... terpaksalah aku bawa mereka semua g kenduri.. sampai tersesat perjalanan ke sana hehee... aku pun ello sana, ello sini..sib baik ada kengkawan yg tolong bgtau peta betul ke rumah pengantin ni.. Bayangkan hampir 40km perjalanan kami dari Beserah ke rumah pengantin..hampir 1 jam 15 minit.. huaa huaaa.!!.. tersesat jalan punya pasal.. Sib baik Durrah Khayla tidur sepanjang perjalanan.. jadinya dapatla aku drive dgn tenang ...hohoooo ye ke tenang..

Selesai bergambar dan bersembang dgn pengantin, kami pun beredar.. Pengantin kata Pantai Sepat dah tak jauh dari rumahnya... maka, aku punnn zasssss bawa Addinies ke sini..

Mmmmm... cantik jugak Pantai Sepat ni..ramai jugak pengunjung masa ni.. chinese pun ada.. ada juga yang tengah bermain bola dalam air.. mcm best jek.. Addinies?? Haaa diorang pun enjoy ke sini.. Jumpa buai gantungg, so apa lagiii... kemain lagi diorang bergayut kat buai nii

peaceeeeee!! 
enjoyyy lagi...
Dalam 15 minit je kut kami kat sini.. pastu terus balik.. Balik, konpem tak sesat kan.. hehehe...

Ok... Chalo.. Anyway... Selamat pengantin baru untuk mereka yang masih dalam mood pengantin baruuu... ye ke busuuu..heheee

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini