Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Tuesday, June 11, 2013

Alasan tak nak ke sekolah

Ini kisah seorang budak encem (budak je tau, tak kait dengan orang-orang lain )..  baru darjah 1.
Dah 2 minggu cuti sekolah kann... jadi, pagi hari nak g sekolah.. mulalah bagi macam2 alasann..

badan lenguh
dada sakit..
belakang sakit..
dannn
SAKIT JANTUNG!!

opocottt!!
aduihhhhhh mintak dijauhkanlah budak encem yangggggg oiiii...!
bagilaa alasan logik ..
meh sini acik ajorr...

Arini tak leh g sekolah sebab nak g kedai beli nasi beriani kat kg pelet.. nanti sian acik tunggu ahmad poss arini!..

Hahaaaaa barulah bernas dan akan approve serta merta tauu!

Inilah orangnya... muka kena tunjuk separuh je..nanti kena cop WANTED hahaaa

4 comments:

tengku afza engku yusof said...

Ahaha... tapi nape pic tu 2 org... konfius nii... ahak3.. (mood; wat2 x tau hok mane se bdk emsem tu...)

Engku Artini said...

tuler nok bgtau..kecik2 doh pandai g dating.. mcm sape orkk hik hikk

tengku afza engku yusof said...

Ha3.. bro #5 ha3...

#5 said...

die kan 'ambulan' mase tokma ye sakit aritu. tukang panggil p.usop getah...

dating? i mane ade camtu baya2 ni.. BERSANDING ade lah... hahahaha..


agaknye, sebabtu lah uban dah banyak sgt...

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini