Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Friday, June 7, 2013

Bercuti di Kuantan bersama Addinies

Semalam aku 'terpaksa' cuti.. huuu..
Jadi, oleh kerana aku terpaksa bercuti masa hari bekerja, rasanya sangat sia2 kalau duk melepak kat rumah jer.. kena do something dengan Addinies.. Okeh..

Firstly mestilah breakfast sama2.. masak sup cendawan, cicah dengan roti.. nyum2 sedappp
Addini 2 pulak cicah biskut dengan milo o..
okehh pastu rehat japp

Second.. jumbo sales againnn!!
Kalau dulu buat jumbo sales dapat 71 ringgit setengah wowww !! Tengah duk rehat2 tengok cupcake wars, dengarlah suara2 yang amat aku nantikan..
"  surat khabar lama.. peti lama, besi buruk.."
Ohoooo cepat2 aku tahan lori .. mintak diorang angkut semua barang2 untuk jumbo sales.. aku ...mestilah berlagak as a mandor... kan doc dah pesan jangan buat kerja berat hehee...
So.. paper lama + buku dapat 22 kg x 20sen = 4.40 je uhuuu
Besi buruk + tin susu .. ah cai tu kasi angkat semua 5 ringgit.. mmmm..bolehlahh..
Dulu masa dapat 71 ringgit tu, sakan kami g makan kt pizza.. kali ni, 5 ringgt nak buat apa ehh.. simpan dululah.. nak bagikan setiap sorang dpt seringgit je cam tak best pulak.. ohhh tapi kalau pizza hut delivery rasenya cukup pakai duit ni kut.. errkk ye kerr?

Third...
Dah tengahari... tak larat nak masak..(alasan hehee)..  tapi ada sorang budak comel ni tido.. tak bangun2 lagi.. dah 2 jam tido tak bangun juga.. mmmm siap solat dan kemas, aku angkut je dia masuk dalam keta.. ehhh elok2 je terus dia bangun main dengan kak Amna.. okeh.. gud! Jommm kita g makan dulu... Tapi semua kena janji be good girl tauuu... okehh ibuu!


Fourth
Makan kt McD lah senang.. walaupun dah lama boikot, tapi rasenya terpaksalah kali ni.. sebab rasanya ini je tempat yg selesa untuk aku makan dengan diorang, dalam suasana tak panas, dan senang nak control Durrah Khayla..So.. enjoy d fotosss
Kakak dan Amna terpaksa jadi bibik jap.. tolong ibu beratur panjang sangat.. dah sampai kat kaunter baru aku datang order.. heheee senang kan.. takpe, kan dah janji nak tolong ibu kannn..hehee

mmmmm sedappp.. sian abah tak dapat join skali makan

si comel ni pun sangat behave... senang hati ibu tauuu

Makan dan makannn... Makan dalam ekon,jadi takdelah amna gatal2 kepanasan.. dia kan alergic panas sbb exzema
Next
Ke Petrosains Kuantan..
Tahun lepas dah pergi... kidss enjoy sangat.. aku pun enjoy . jadi, kami pergi lagi kali ni. Orang memang tak ramai.. boleh kira dengan jari.. hehee.. Jadi senang sket tugas aku nak jaga Durrah Khayla.. Aku duduk je atas kerusi, then monitor je dari jauh.. memang tak hilang dari pandangan matalah.. sebab takde orang sangat. Dia pun senang je nak cari aku kat mana..
Tengok... semua kakak yang buatkan.. pakaikan kasut, bukak kasut, angkat naik tangga, turunkan dari kereta dll... gud girl laahh... ibu cuma goyang perut kaki jer hehee
Amna pun ejoy je kat sini..
Tapi kami main kat sini tak lama pun.. tak sampai 1 jam.. terus balik... sebabbb sebabbbb kepanasan. Tak taulah samada ekon rosak atau sengaja dislowkan suhunya.. Amna dah start gatal2 sebab berpeluh.. Aku pun memang berpeluh2 panas.. macam duk dalam saunaaa.. waahaaa... panas. Maka, baliklah kami.. huhuuu

Next
Air kelapa Taman Gelora..
Dah 2 hari teringinnn sangat nak minum air kelapa ni.. Air kat kedai ni memang sangat sedap..! piorr gitu..! Biasanya kalau beli kat gerai biasa mesti rasa air gula lebih dari kelapa... tapi yang ni memang sedapplahhh!! Puas hati dapat minumm

Next.
Singgah rumah kawan jap, tengok gegeirl baru ... comelll angatt!! ishhh geram sangat...

Last... balik rumah.. kul 7+ sampai rumah...
Ohhh penatt tapi enjoy... 
tq addini be gud girls today!! Lenkali kita g lagi ye..

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini