Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Friday, June 7, 2013

Cop Alif Lam Lam Haa.. saya punya!

 Mmmmmm hubby kat KL lagi.. Malam ni or esok baru balik..
Semalam, tengah duk buat jumbo sales, terpandang farmville kami.. (farm laa sangat hahaa).. Ehh ehhh... tengok... kat atass tuuu... wahh bestnyaaa

Nampak tak? tinggi kan buah tuuu
Dah kuning nak masak.. esok konpem boleh makan  dah ni..
Dulu.. pernah dah makan betik ni.. memang sedap n maniss sangat, siap bawa makan kat opis lagi. Sooo dah lama tunggu buah ni masak semulaa... akhirnyaaa wahhhhhh tak sabarnyaaa!! Maka bemulala drama..jengg jenggg

I : Ada dua betik doh nok masok kat pokoookkk, doh buleh petik dohh... 
S : Alaaa.. tinggi sangat pokok tu.. nok petik camne
I : Alaaa... sedap nii.. doh kuning doh tuuu
S : Sedekah je laa kat burungg.. bagi diorang makan.. mesti burung tu suka makannn
I: Haaa... orang nak betik tuuuuu... nok hok tuuu jugokkk. Nok jolok kekgi jatuh pecah doh dokleh makannng..
S: Dang ke tunggu balik ...sempat kee
I: Huuuuu nok hok tu juga.. cepatla balik tulung amik
S: Doalaa moga burung dok makan betik tu..

Huuu... tengok pagi tadi betik tu masih ok.. harap2 burung tak nampak ..  or buat2 tak nampak tauuu...  gi makan buah lain tauuu.. jangan makan betik idaman saya tu.. cop alif lam lam haaa!

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini