Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, August 26, 2013

Hobi saya senyum.. :)


Assalamualaikum.. jangan monday blues today ye.. senyum jerkkkk
Ni senyuman pertama saya untuk ibu.. 
Hai ibu, terima kasih kerana melahirkan saya..

Kata ibu dan abah... saya macam kakak Hasya Addini. Bangun pagi jer senyum. Borak-borak senyum. Tengah tidur pun senyummm.. Oh nanti mesti saya akan jadi budak baik macam kak Hasya.. InsyaAllah.

Nahhh... senyuman pagi isnin untuk ibu dan abah..!
P/s... boleh luruh jantung ibu tengok gambar atas ni. Alahai sayang.. take care yer. Sorry, ibu tak dapat jaga sayang hari ni.. nanti malam kita jumpa lagi ye.. uhuuu

Selamam, dah gelap.. semua orang dah tidur. Aku suluh muka baby dengan cahaya hendset.. suam-suam jelah cerahnya.. eh ehhh tiba-tiba tengok dia senyum.. eh ehh tengah tido pun senyum. Aku kiss dia.. dan lagi dan lagii.. dia terus-menerus senyum.. tapi mata pejam. then sambung tidur.. Owhhh indahnya tidur malamku ditemani senyuman manis si tuan puteri comel.. Terima Kasih Allah atas kurniaan terindah ini..

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini