Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, August 5, 2013

Jambatan Bukit Kuang dah dibuka Raya

2 ogos kami odw dari kuantan ke kuala terengganu melalui kemaman. Hubby kata jambatan bukit kuang dah siap sebelah. Laluan dah dibuka untuk jalan hala kuantan ke k.trg. Kiranya orang yg nak lalu dari k.trg ke kuantan kena guna jambatan lama lagi

Okeh.. so ni gambar masa kami lalu aritu..

 Jalannya mestilah masih baru dan lebar


See, masih ada construction untuk siapkan jalan sebelah lagi. Sila abaikan tangan suamiku yg suruh aku tengok sungai kemaman kat bawah tu.. tapi aku sibuk nak ambik gambo, jadi takdelah nak tengok sangat pemandangan sungai yg cantik tu..

So.. kepada yang nak balik kampung melalui bukit kuang, insyaAllah jalan dah tak jamm macam dulu lagi. Tak perlu lalu ikut jalan ibok yang jauh tu

Selamat balik kampung..
Kami.. dah selamat ber-pre raya  kat kampung.. hehee..

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini