Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Wednesday, September 4, 2013

Anak sulung manja

Anak sulung memang manja ehhh? Aku memang suka manjakan hasya. Dia kan cinta pertamaku.. hehee

Kalau dia luka sket or tersakit sket or gatal-gatal sket, mulalaa dia datang mengadu.. aku lak cepat-cepat akan offer...
kakak nak tidur ngan ibu malam ni..? sian anak ibu sakit ehhh... 
nakkk nakkk
eleehhh sajelaa tu alasan nak tido bawah ketiak ibu ehhh
hahaaa... kami sama-sama tergelak..

malam, sebelum tidur dia mesti cari patung kesayangan dia.. tu si zirafah yang ijau..

zirafah or GC kaler ijau sebelah bear 
GC jer yang wajib ada teman dia tidor tiap-tiap malam. GC tu akan tidor atas bantal, selimut, dan tidur kat sebelah dia . Kalau tak jumpa GC, terpaksalah semua orang cari gc ni termasuklah amna dan durrah khayla pun akan cari.. alahai kakak hasyaa... sayang sangat kat GC tu..

lip gloss dan pasu rama-rama dari Hasya
Lip gloss ni aku punye. Wikend baru ni pergi kenduri, sajelaa aku letak lip gloss ni kat bibir kakak. Pastu, kakak dah macam tak boleh tutup mulut dahhh..asyik nganga jer.. waahaaahaaa

nape mulut kakak nganga je ni..
kakak tak boleh tutup mulut laa ibu. macam ada strobery je kat mulut kakak nii
kakak gigit je, boleh makan terus bibir kakak perisa strobery hahaaaaa
ibu niii mane bolehh
tapi kan ibu, camne kakak nak minum nanti, nak makan boleh ke
boleh laa nape lak tak boleh
nanti hilang laa lipstic niii
haaa haaa kakakk ohh kakak

lucu kan kenangan bersama kakak..
ohye,, pasu rama-rama kat atas tu hadiah dari kakak masa kami bercuti ke cameron aritu..

ohh kakakk... ibu sayang sangat kat kakak. Moga jadi kakak yang baik untuk adik-adik dan anak ibu dan abah yang solehah.. amin!

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini