Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Wednesday, September 18, 2013

Penat beraya..

haha.. raya dah habis tapi baru nak cite.. hehe.. takpela.. kan sekadar kenangan dan ingatan di kala mereka beraya bersama anak-anak mereka nanti dan ketika kami meniti hari tua nanti.. so.. enjoy d pic!


Hari raya ke-2. Lokasi di Kuala Terengganu.. menuju ke rumah bapa saudaraku Tengku Musa@tengku kadir. acara beraya rumah ke 6-7.
Kakak dah tersengguk kat tengah tu.. ternganga mulut haaa
Durrah khayla lak.. pun tertido dah penat beraya dan bermain ..
Amna.. owhh dia dah tidur masa beraya rumah ke 3-4 kut..

oho.. raya ke-2 memang sakan kami beraya.. dari kul 10 pagi hingga 10 malam baru balik rumah.. yang penting, puas hati dapat eratkan silaturrahim, mengunjungi yang kurang sihat dan saudara mara ohh dan juga bekas pelajar hahaa.. nanti aku update pasal beraya dengan bekas pelajar ni nanti.. gambar dalam henset hubby lakk

okeh.. dah nak raya haji pulak kan..

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini