Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Tuesday, November 26, 2013

Air tangan anak..

Semalam demam, lemah tak bermaya je rasa.. Pastu mulalah mood nak bermanja dan mengada-ngada datang..hehee

`Amna..ibu tak laratla..tapi ibu nak air ..
Ibu nak air apa, amna buatkan untuk ibu..
Ibu nak air milo spesel boleh..
Boleh, mmmm tapi Amna tak pandai nak letak air panas ..camne
Takpe, amna buat jer, tak perlu letak air panas ..
Okey ibu...`

5 minit lepas tu, Amna pun datang ..dengan secawan milo
Milo tanpa air panas..lama dia kacau nak bagi hancur milo hehee
Sedap jugak..air tangan anak kan..

Tq sayang

2 comments:

Nora Karim said...

alololo pandainya amna... touching auntie tau!! heheh

JebengOtai™ said...

mmg sedap kalo ade yg buatkan..hehe

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini