Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Friday, November 15, 2013

Suprise tak jadi!!

Macam biasa..kami memang suka suprise-suprise ni. So, balik lunch konon-konon nak surprisekan orang, tapi takde orang pulak kat rumah. Okeh..takpe misi diteruskan.. Main masak-masak lak. Masak nasi, sup sayur, telur dadar. Siap!

Tunggu lagi..sementara tunggu orang balik, jemur baju jap.. Siap jemur pun belum balik lagi. Takpe..teruskan misi dengan tidur-tidur ayam hehee. Nanti ada orang balik, kita pura-pura tidur ayam..hikkhikkk.. Konon seronok laa nanti dapat main-mainkan orang hikhik

Tapi...
Tunggu punye tunggu, tak balik juga..
Tidur tak dapat tidur jugak..
Masa berjalan, perut pun dah lapar

Tunggu lagi sambil kacau air.Tak sampai juga.. Huuu..Ambil pinggan 2 bijik.. Ceduk nasi sepinggan.. duduk depan lauk.. Ambik telefon ..call

Mmmmm...rupanya tak balik rumah tengahari ni, ada hal.
Dia kuciwa tak dapat makan nasi kat rumah, aku lagilah kuciwa..penat masak akhirnya terpaksa makan sorang jer..

Adehhh..udahla, lepas ni tak nak buat surprise lagi..

Dah nak habis makan baru ingat nak snap gambar.. Gambar nasi yang kuciwa hehee..

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini