Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Saturday, January 4, 2014

Doa senang dapat parking!

Aikkk.. parking pun nak kena baca doa ker?  Hahaaaa... kawan aku pernah cakap, suami dia gelak kaw-kaw bila bagitau aku baca doa parking.

Welll ok, awak pun gelak jugak ker? weiiii tak baik tau...

Dah lama aku amalkan tau. Aku pun tak tau sape yang ajar aku..
Sila baca..

Mulakan dengan bismillah..
Ya Allah permudahkanlah urusan ku pada hari ini. Permudahkanlah urusan kami untuk dapat parking dengan mudah Ya Allah.
Amin..

Mudahkan.. Okeh..betulke mudah dapat parking? Well .. ye mudah . tapi kadang-kadang mudah yang dimaksudkan tu maybe bukan di tempat yang paling dekat kita nak parking atau pun yang paling dekat dengan pintu utama atau lif kalau parking di pasaraya. Jadi.. tambah sikit doa tu..

Mulakan dengan bismillah..
Ya Allah permudahkanlah urusan ku pada hari ini. Permudahkanlah urusan kami untuk dapat parking dengan mudah dan paling dekat dengan pintu utama (atau tempat urusan kami) Ya Allah.
Amin..

Aku ingat pesan seorang ustazah ni.. katanya, kalau berdoa, nak pohon dari Allah, spesifikkan doa tu. Nyatakan dengan jelas dan tepat doa tu. Jangan mintak gitu-gitu jer.

Well... tadi aku gi Mydin. Bapoklah sibuk dan parking penuh sokmo tempat tu. Lepas baca doa tu.. aku tunggu jap dalam seminit, terus ada orang reverse kete sebelah keta aku.. betul-betul depat pintu utama Mydin tu. Wallaaaahhhhh suke sangat!! Alhamdulillah Ya Allah.!

Cuba-cuba..! Kalau betul, bagitau saya eh.. Kalau tak dapat doa lagi.

Yang penting jangan gelak. I AM SERIOUS!!
wahaa haaaaaaa

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini