Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, January 6, 2014

layan kids main layang-layang

Petang semalam cuaca redup jer.. angin pulak kemain lagi sepoi-sepoi bahasa ecewahh.. Kakak request nak main layang-layang. Aku pun layankan je lah.. Layang-layang ni memang dah lama beli, tapi tak main sangat sebab kadang-kadang angin tak kuat sangat. Kalau tak silap rasenya beli kat kedai 2 ringgit je tu.. jimat kan!

Ready... tarikkkk!!

Kakak tengah cucuk batang layang-layang
Rehat jap, baiki layang-layang. Durrah sibuk main sama. Memang enjoy sangat diorang semalam.. suka aku tengok


video

Alhamdulillah dikurniakan anak-anak yang sihat dan sempurna. Panjangkanlah kebahagian kami ini hingga ke akhir hayat dan ke syurga .. amin

...abaikanlah gambar kanak-kanak lain dalam vidoe. Diorang memang macam tu tiap petang akan main sama-sama. Perumahan jalan mati so tak perlu risau sangat kereta keluar masuk kat jalan ni.


No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini