Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Friday, February 28, 2014

Ohohooohooo balik kampung!!

Lamanya tak balik kampung. Last balik December 2013. Lama kan.. sekarang dah tahun 2014 ha... hampir 2 tahun kalau ikut tahun hehehee....(Alasan kukuh untuk balik kampung hihihi..) Aku bukan boleh kalau tak balik kampung lebih dari 2 bulan. Rasa rimas semacam. Terbayang-bayang jer pokok rambutan, denai belakang dapur rumah, pantai batu buruk.. tanah halaman, angin sejuk malam hari.. dan yang penting wajah bonda berseri-berseri masa ni.. Ehhh.. kali ni kami ada orang baru.. Puteri Dhamirah.. alolooooo rindunya..!!

InsyaAllah petang ni, kami akan bertolak ke sana. Wahhh bestnyaa..!! Menaip entry ni pun dah terbayang-bayang keindahan kampung halaman. Lamanya tak pusing-pusing kampung. Tak lupa menziarah pusara insan-insan tersayang yang takkan lagi kunjung tiba.. hanya muncul di dalam mimpi atau bayangan indah je mungkin... huuuuuuuuu. Al Fatihah!

Ops.. aktiviti: mmmmmmmmmmmmm
Odw balik boleh singgah kat TER (Terengganu Equestrian Resort) kat Marang jap.. kalau sempat
Pantai batu buruk memang aktiviti wajib

Naik kereta kuda kat Pantai batu buruk mesti best kan.. dhamirah... jomm!! Sumber : google

Macam nak servey baju raya kat pasar payang.. kalau orang tak ramai, mungkin akan singgah jap
Eh... nak makan aiskrim goreng di pasar payanglah.. sambil tengok aktiviti timbun pasir nun di seberang sana
Ronda i-city di pasar payang
Pantai tok beng? yuppp kalau sempat makan-makan ict, sct,uct (ikan celup tepung, sotong celup tepung, udang celup tepung) dan air buah pior yang maveles!
Eh... lupa pulak.. manir mall a.k.a pasar manir yang happening setiap masa..
Desa murni? mmmm mungkin tak pergi kut kali ni..
Dannnn
dannnn
.
.
rasa-rasa macam nak ke sekayu waterfall kali ni.. ahahaaaaa jeng jengg jengg..!!

Jom kak nissa.. kak ngah.. jom dhamirah!!

La laaa laaa... riangnya dalam hati!
Semoga selamat perjalanan pergi dan balik... InsyaAllah

~auto publish~

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini