Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Saturday, February 8, 2014

Pabila ketua kelas tidur...

Cakkkkkkk!! Selamat bercuti!
Saya penolong kelas jer.. ketua kelas tu kakak comel saya , Kak Durrah Khayla!
Ohye.. comel kan pepel flower saya ni.. tq to auntie Laura!  cantik sangatttt!.. ni saya masa kat Avant Chocolate Cameron Highland

Okeh.. masa kami bercuti-cuti di Penang baru, kakak saya ni sangat aktiffffff ... jadi selalulahh juga dia tertidur masa kami jalan-jalan bercuti tu.. Tengok...!!

Ni kat Tesco Penang

Tidur lagi.. 

Masa nak naik train ke Bukit Bendera pun Kak Durrah tertidur.. Sampai dalam train pun masih tidur lagi.. hihiiii

Ni pulak masa kat kid land Penang... Semua orang seronok bermain kat sini, tapi kakak Durrah tido.. Sib baik kakak sempat bangun  dan main sebelum balik..dan sib baik masuk free jer kat sini
Dan masa kakak tidur, wahhhhh ibu dan abah sangat happyyyyyyyyy!! Sebab ketua kelas saya ni selalunya kecohhhh sangat sepanjang percutian .. jadi, bila kakak tidur, ibu abahlaa sangat bahagiaaaa! Rasa cam bebas jerkkkkkkk kalau tak mesti ada jerk mainan yang kakak pouwwww..

Ok kakak jom kita main sama-sama lagi..

3 comments:

Laura Azura Zainal said...

ketua kelas tidur ye? hehehe..

alhamdulillah, cantik terletak pada kepala baby..

Engku Artini said...

hehee.. tq auntie laura.. alhamdulillah padan n comel ngan bb dhia..

Engku Artini said...

hehee.. tq auntie laura.. alhamdulillah padan n comel ngan bb dhia..

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini