Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, April 28, 2014

Cara mudah pikat hati si dia anda!

Sumber : Harian metro, 25hb April 2014

Okey walaupun sumber dari paper jer.. tp sangat berguna dan sangat mudah untuk dipraktikkan !

Ok.. ni yg dia tulis.. boleh baca tak?

Jom baca satu-satu!

1. Sentiasa melawa untuk si dia!.. 
Alaa senang jer nak praktis kan!

2. Beri hadiah
..Wahh.. yang ni selalunya aku dapat dari si dia! Takpe.. pasni nak buat pakatan sulit dengan addinies la.. hehee

3. Teman shoping..
Pun selalu jugak.. Walaupun kadang alahai boringnya aku ikut si dia g kowboyla, gi kedai aksesori keretalah, gi kedai al ehsanla.... tapi dia jugak maybe boring nguh masuk kedai teman aku beli tudungla.. beli kasutlaa.. beli tudung lagi.. beli handbag laa.. yang ntah berapa lama keluar masuk kedai tak beli-beli jugak lagi.. hihiii..
Takpe.. yg penting teman je la..  Aku suka dia teman, at least senang aku nak buat keputusan cantik ke tak walaupun kadang-kadang yang dia kata cantik tu aku tak setuju.. heh heheeee..

4. Manjakan si dia
Ha haa.. haaa.. semestinya semua orang suka kut kan

5. Enjoykan hobi si dia
Err.. dia suka bola.. aku memang tak paham pun tengok bola. Dia duk tengok bola bergerak, aku cuma tengok corak baju pemain bola, corak padang rumput, iklan dekat padang, corak rambut pemain.. hahaa... boring punya pasal kan. Tapi takpe, yang penting aku temankan dia .. kan kann

6. Layan makan-minum si dia macam putera raja!
Wahhh gitu! Memang...! Aku memang jaga sangat makan minum si dia. Dia pun gitu juga. Sebut jer.. merajuk jer.. terus-terus suprise konon-konon dapat piza.. hahahaa! Padahal taktik nak makan free! hehe.. Ehhh.. malam ni si dia dah request nak makan kerabu kacang botol, alamak resepi lom gugel lagi... errkkk.. ada resepi tak?

7. Puji selalu!
Oho... takdelaa selalu sangat puji memuji nih. cuma kalau dia baju tak cantik aku cepat-cepat suh tukar. Aku ambikkan baju lain supaya dia nampak smart di mata aku.. hahaa..Kira maksud tersirat lah tu kan.. Kalau dah smart sangat kan... nanti tak boleh puji lebih-lebih... idung dia cepat kembang kempis ihikss.. (ehhh awak jugak kan..!)
Haa... ada jugak 8 tips rahsia kebahagian suami isteri iaitu 
8P!

P1 -Puji
P2- Peluk
P3- Penghargaan
P4- Perhatian

P5 - Persefahaman ... haaa yang ni sangat penting! Kalau dia suka tempoyak tapi awak tak suka.. janganlah lari biarkan dia makan sorang-sorang kat meja makan kann.. UAI kata... nanti ada syaitan yang bisikkan kat si dia.. cari teman makan baru.. haa acane tu?

P6- Pergaulan

P7 - Percutian... ohowwoooo..wwww yang ni memang kitorang suka sangat ni! Dia or aku, semua suka hobi ni.. Jadi, bolehlah praktis tips ni selalu untuk kebahagian rumah tangga

P8- Permohonan... Yerr.. jangan lupa, kebahagian itu pinjaman semata dariNya. Jangan lupa pohon dariNya agar dikekalkan kebahagian itu hingga akhir hayat dan dipertemukan semula di Jannah..

Okey... cara mana anda nak pilih untuk pikat si dia? ..

1 comment:

eray ayang said...

pikat sampai terikat...bahagia till jannah

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini