Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Sunday, April 13, 2014

saya dan kakak saya

Hai.. dah lama ibu tak cerita kisah saya kan.. Saya kamcing dengan kakak saya.. kak Durrah Khayla. Kami selalu lepak tepi rumah tengok pokok nyor sambil ambik angin petang dan main baling- baling batu... seronok tauu!!
Setiap petang masa nak balik kat rumah, ibu drive kan.. jadi kak durrah selalu teman saya nyanyi..tepuk-tepuk dan dodoikan saya tidur dalam kereta. Bestla kak durrah ni.. sporting!

Tapi.. kadang-kadang saya main sorang-sorang je.. pun best jugak. See!! Saya nyorok dalam bilik, duduk dalam bakul diam-diam, kemudian...tarraaa!! Semua orang gelakkan saya duduk dalam bakul ni.. nape ehh!! Bestla duduk dalam ni tau... cubalaa!! Hihihiii

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini