Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Wednesday, April 16, 2014

Saya ejen kod rahsia!

Baru-baru ni saya gi rumah kazen saya.. Saya duk main-main dalam bilik.. pastu tetiba ternampak mainan ni..


Amende tu? Macam cantik je warna-warni tapi keras!

Tiba-tiba ibu cakap... eh apa tu sayangg! Kod rahsia amende kat belakang benda tu..? See..!

Ibu tanya kak Durrah.. B.. tau tak amende dia tulih ni..? Tapi kakak cakap.. entah!

Mmmm...ibu.. acu close-up sket.! Nampak...? Acu teka amende maksud kod rahsia tu?

Dapat jawab tak? Hehee... meh saya bagitau..

Saya rasa ni mesti hadiah dari gelfren kazen saya nih...jadi mesti ada ayat-ayat jiwang sini kannn
sekurang-kurangnya mesti ada perkataan love ke kann..
Haaa.. seee.. ada 2 kod yang ada 4 huruf macam L.O.V.E
12.15.22.5
dan
21.13.13.1

mmmmm amende maksudnye ehh..
yang mana satu berkait dengan love ye..
5 = E or 1 = E?
Let say 5 = E
12 = ? oh dapat!! 
12 = L (ikut bilangan A = 1, B=2 dan seterusnya!
Jadi konpem kod rahsia kita adalah ikut susunan ABC! 
yeassss dapat dah rahsia alongggg opssss !! 

Jom kita translate sama-sama:
12.15.22.5   21   13.15   19.23.5.1.20   8.5.1.18.20   6.15.18.5.22.5.18

LOVE U MO SWEAT HEART FOREVER

ohoooo itu rupenye..!! hihii... along ohh along...
TAPI 
Sweat ker sweet ? 

Ok! Misi saya menyelesaikan kod rahsia along dah berjaya! 
Kod lain tu ... bolehla translate sendiri ye..



1 comment:

Laura Azura Zainal said...

kuikuikui.. kemain kod rahsia. sekali sweat katanya.. hahahaha... lawak la bebudak zaman sekarang.

My anak buah yg di KT tu pun acer blk setiap hujung thn adalah bwk brgn pemberian secret admirer. SIap tulis, Sy admire awak dr form 1 la. Hadoi...

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini