Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, May 26, 2014

Ketenangan di Pantai Batu Hitam Kuantan

Dulu-dulu... selalu berangan,,
Kalau ada masalah jer, nak gi Pantai Batu Buruk.. duduk balik pokok... sambil menangis..
Huuu... huuu.... nangis..nangis... sampai tenteram..
Tu dululaa... tapi tak kesampaian pun angan-angan tu
Sebab tak berani nak gi sesorang ke pantai tu naik bas

Lagipun...
Dulu... kalau pergi mesti ada orang bawakan...
mesti driver kereta merah bawakan..
dia bawakan kami ke sini... main pasir..
Seronok tak terkata masa tu..
jadi takkan nak nangis pulak masa tu kann..

Tapi 
driver keta merah tu dah tak kan bawa kami ke pantai tu lagi..
keta merah tu pun dah takde..dah lama dijual
driver tu dah ada keta lain.. bersama penumpang yang lain
tapi kini..
driver tu juga dah takde
penumpang tu juga perlu naik keta bersama driver lain..

awak tau kan.. sape driver keta merah tu kan..
kereta arwah abah..
yang dulunya.. dipandu dia..
yang selalu bawa kita gi jalan-jalan beraya..
dia.. 
dia yang pergi di jemput Penciptanya


So.. aku kesini..
membawa mereka yang boleh memberikanku ketenangan seketika..
alhamdulillah.. cukuplah walau seketika cuma.



Eh mana kakak...
Owh.. dia bersama layang-layangnya..



Al fatihah untuknya
Tengku Tina bt Tengku Asmah
Ayahandaku
Nindaku 



2 comments:

Dr Singa said...

alfatihah untuk mereka..

saya pun dah tak ada ayah.. :(

tengku afza engku yusof said...

al fatihah... kini masih terasa...

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini