Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, May 12, 2014

More photos : Kilang Jeruk Pak Ali & Mi Udang Pulau Aman

Tambahan gambar untuk entry cuti-cuti Penang aritu.. cam tak puas je tengok gambar aritu kan.. so, aku uplod untuk tatapan addinies dan ahmad dan amin jer.. hehee.. eh tak lahh untuk dhamirah, ameer, aqib, farah ehh.. untuk semuala...

Ni kat Kilang Jeruk Pak Ali

Kat atas syiling tu ada gantung nama masing-masing, Kira macam kawasan masing-masing kerja ..jangan usik buah dalam kawasan aku.. ekekekke

Selfie kat luar kilang 

ehh..cam kenal je kan..hehee
Ok.. gambar lain kat kilang ni, refer entry lepas pasal kilang ni ehh

Now, lets go tu Pulau Aman pulak. 

Aritu takde gambar aku naik bot kan.. Haaa..kali ni dah jumpa gaambar tu.. so, nah aku tepek kat sini..lalaa

Naik bot dengan penduduk kampung

Selfie

dan lagi.. sukanya kakak kann

Sementara tunggu order sampai

Mana mi udang saya..?

Saya.. tunggu air je

Saya.. minum air coya aje.. 

Kakak duk tunggu apa tu?

Ohhh air nyior.. 

Jom.. makan

makan lagi




ni sekitar kawasan kg aman

otw balik ke bot semula


Antara hasil jualan ikan masin

Sementara tunggu bot..

lagii

lagi..

view restoran terapung dari tempat tunggu bot

kakak ajak selfie



ye.. bot dah sampai.. kami je naik masa ni. Best-best..

Rating:
Makanan : 4.8 bintang!
Enjoy?: 5 bintang!

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini