Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Friday, June 20, 2014

8 Hotel paling Romantis untuk anda dan si dia!

Sumber : Majalah Libur

Dalam majalah ni ada 10 hotel romantis, tapi sory baru perasan aku snap 8 jer hohooo.. 8 pun 8 la..janji romantis kan !

1. Shangri-La Rasa Ria Resort - Sabah

2. Pangkor Laut Resort - Perak

3. Seven Terraces - Penang

4. Shangri-La's Rasa Sayang Resort & Spa - Penang

5. Casa del Mar - Langkawi

6. The Danna - Langkawi

7. The Datai - Langkawi

8. Shangri-La Hotel - KL

Mmmmm semua hotel aku tak pernah pergi.. Huuu sejak dah berenam ni, kami cuba jimatkan kos penginapan dengan stay kat homestay or rumah sedara  hehee

Dan kebanyakan hotel romantis ni kat Shangri-La Hotel.. maybe hotel dia sangat cantik dan romantis kut!

Mmmm awak.. nanti kita ke sini berdua je yek .. barulah romantis namanya kannn tapi tak taulah bila tuh huaa

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini