Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, August 11, 2014

Projek kabin : Relocate kabin

Tarikh : 28 Jun 2014

Kali ni aku tak pergi.. mintak big bos ambikkan gambar.. tapi.. huhu.. 4 keping ni jer yang diambikknya.. tu pun katenya banyak dah  4 keping tu.. huuuu
hanya blogger paham berapa keping gambar yang perlu ambik dok..? huuu

takpelah.. layan je la.. dari takde langsung kan

ok, kabin dah cantik alih dalam kedudukan sepatutnya

ok, masalah relocate cabin settle!

Next, kena buat tandas pulak kat tepi kabin ni..


bahagian belakang

Emmm bos.. doh mane gambar kren yang alih kabin?
Laaa... nak buat apa gambar kren tu... gambar kabin jer dah la.. 
Huaaaa.... (hanya blogger jer yang tau pentingnya setiap gambar kan...?)

Ok, next, is toilet..!


3 comments:

tengku afza engku yusof said...

ahaha... kesian tol kat blogger ni.. hehe.. eh, cm berminat je main kabin2 ni.. ongkos murah ke mahal? nti wat blog tuk ongkos lak ekk.. p/s: kabin ni nk bg sewa kan?

Engku Artini said...

Hahaaa tu la.. bini jer blogger.. tukang pukul gambar bukan blogger .. bolllaa jer hihi! Kos sume doh cite kat link kat atas tu.. PROJEK KABIN.. kalu minat, mintak nasihat ueb hahaa.. tp org manir x minat duk dlm kabin kut

Anonymous said...

Salam nk tnye ttg harga relocate kabin. Sewa kren utk relocate brp ye? Sy da email smlm .. Email sy nurhaliza197@gmail.com

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini