Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Friday, August 8, 2014

Throwback: Cuti-cuti Pantai Batu Feringgi Penang

Tarikh : Tahun Baru Cina 2014 (End of January)

Peginya dah lam... baru nak update.kih kih.. orang len sibuk uplod gambar raya.. aku nak tepek gambar cuti-cuti ni jugak.. hehee sebab raya kami kali ni amat sederhana.. huuu

Ok.. Dulu pernah cerita kisah cuti-cuti ke Pulau Aman dan Jeruk Pak Ali. Ini kisah seterusnya.. Ke Pantai Teluk Feringgi.

Cantik juga tempatnya.. tapi yang pasti, pantai kami di Terengganu mestilah jauhhhh lagi cantik hihii

Berkuda di tepi pantai

Sampai je kat sini.. terus bentang tikar, keluarkan segala jenis makanan yang ada hahaa

Cak.. budak ni pun kuat makan.. (i mention budak je tau..)

Tempat naik kuda


Princess Durrah naik buaian lagi..

Bagi budak-budak kecik ni makan dulu..

Nyamm nyumm

Makan puree

Pemandangan hampir senja..




Amna pulak naik kuda dengan kakak


Ok Amna.. tukar turn ahmad pulak naik kuda ok..peace!!

Kakak dan ahmad naik kuda..

Suasana makin senja.. cantik!




Eh.. makan lagi ker

Nak join tak..?

Main pasir

Hai semuaa


Selfie jap b..

Bulat.. dan membotak lagi masa nih.. hihii



Durrah pun seronok main pasir





Opss selfie lagi.. jangan mare aaaa!



Kami stay hingga maghrib.. cantik pemandangannya.. solat pun kat tepi kedai sini jer..



Alhamdulillah.. kalau ada kesempatan.. mungkin akan ke sini lagi.. tapi agak jauh juga lokasinya.. 

Eh.. lom abis makan ke amin.. ish..ishhh.. kuat nooo makannya yer?

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini