Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Saturday, August 9, 2014

Throwback: Makan-makan di Puncak Mutiara Kg Pelet

Tarikh : Chinese New Year 2014

Mmmm... kg pelet ni memang kira aktiviti wajib kalau kami ke Lunas. Jadi VVIP lagi.. ohooo.. rasanya ni kali ke-3 kut kami ke sini. Apa yang best kat sini? Jom tengok gambar...

Kali ni ambik pondok bersila sebab ada baby-baby yang masih belum bleh duduk lagi. Jadi ambik pondok ni, biarkan baby tu buat aktiviti bebas kat pondok .. jadi bolehlah si ibu abah makan sampai kenyang.

Ni sebelum sampai makanan yang diorder..



Haaa.. tu dia.. beriani bebek maveles dah sampai..!!

Cakk.. saya pun nak beriani juga..!



Wahh kenyang perut nampak big bos ..hihi

Second big bos ni. macam blom kenyang jer lagi.. hahaa

Wahaaa.. konpem kenyang perut ni!

Mak mertua aku siap spek itam lagi.. mak kata memang sedap!! licin pinggan tu!

Time balik.. huhuu

Eh.. ehh cam berat nak bangun jer.. 

Dahh.. sila balik.. panjang umur ada rezki kita datang lagi. Macam aktiviti wajib tahunan dah kita ke sini kan..
Tima kasih Boss belanja kami makan. Moga sentiasa dimurahkan rezki..

Bintang berapa nak kasi?

Makanan :9 bintang!!

Kebersihan n environment:: 9.5 bintang! 

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini