Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Sunday, September 7, 2014

DIy : pinky bathroom


Apa kaler pam bilik air anda? Mesti putih, putih dan putih kan.. biasala tu..
Majoriti kat mana-mana tempat kaler putih. ..  tapi kat rumah bonda aku kaler biru.. pun cantik.

Dah lama aku merungut nak tukar pam putih ni.. tapi agak mahal kalau cari kat kedai.

Akhirnya.. tetiba balik keje (taun lepas dah ni), kakak terjerit panggil aku masuk bilik air.. ingatkan ada lipas ke apa kan.. rupanyaa wahhhh bilik air ku dah bertukar jadi bilik air princess... semua kaler pink!! Hohooo 

Suka tak?
Ohooo tak suka kaler pink
Tapi addini suka pink lalalaa
Baiklahh!! addini menang lagi.. pink pun pink laaa.. janji bukan putih

Tq laling..

Tips: spray jer guna cat spray dalam tin tu.. alas dinding dengan kertas. Mudah kan!

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini