Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, October 13, 2014

DIY : Buat buai gantung sendiri

Amacam.. ok tak buai buatan sendiri kami kat bawah ni..
tak kisah la apa pun.. yang penting jimat amat hohohoo!

Bahan:
Kayu.. guna lebihan kayu buat pondok aritu
Tali : yang dah ada kat rumah
Drill: dah ada (untuk tebuk lubang tali)
Cost: ZERO!! Lalaalaa :)


dah siap terus tak sabar nak main..

Ok ni caranya..
drill 4 lubang untuk masuk tali nanti pada kayu nanti. Kami tebuk 6 lubang sebab nak ikat tali kat tengah buai.. senang addini nak pegang buai


Masuk tali pada lubang tu..

then.. gantung jer pada pokok..


Taraa!! Dah boleh main hoyeyy!!

Peace...!!
Sengaja buat buai rendah supaya senang dhia & durrah naik. So far diorang naik sendiri jer. Kami.. tak naik buai.. tapi mmmmm

slurpppp makan coconut shake with aiskrim oreo homemade!! 

Duta aiskrim oreo..hahaa

Jemputlah datang main buai..
jom amin, amir, aqib, dhamirah, hakim lalaaaa

Opsssss dah dahh!!
jom siapkan ISO hahaaa... 

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini