Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Wednesday, November 19, 2014

Bersinarlah mentari!

Dah beberapa hari hujan non stop di Kuantan. Ramalan cuaca kata hujan berterusan minggu ni diikuti air pasang. Arghh..agak menakutkan bagi kami yang melalui bencana besar di Kuantan tahun lepas. Masih berbekas dan berframe lagi cerita ngeri tu tau.. errr

Walaupun kami mendapat tuntutan insurans banjir yang besar.. ,(memang lebat hingga kami dapat on kan projek kabin kami guna duit insurans), dapat sumbangan istimewa dari majikan yang juga agak lebat nilainya...Alhamdulillah, harapnya setakat tu je lah rezki banjir yang kami dapat.

Ehh.. kalau banjir lagi nanti dapat durian runtuh lagi tau....

Ohooooo ... no noo.. ianya bukan durian yang istimewa. Bukan durian macam tu yang kami nakkan.. begitu juga seluruh mangsa banjir tahun lepas. Bukan itu yang merek nak..

Kami lebih rela tak dapat apa-apa dari menukarkannya kepada bencaa musibah banjir yang perit dan ngeri tu. Tak perlulah durian runtuh lagi. Cukuplah sekadar rezeki yang sedia ada ini kini.. moga peningkatannya sekata.. selari dengan peningkatan kerja dan usaha yang dilakukan. Itu jer lebih dari bersyukur untuk kami..

Kami mendoakan agar kami dijauhkan dari bala bencana banjir dan perkara yang tidak diingini. Lindungilah kami semua..

Alhamdulillah..hari ni.. hujan dah berhenti. Mentari perlahan-lahan menunjukkan sinarnya.. berseri... seperti hatiku yang berseri -seri menerima kunjungannya..

Teruslah bersinar mentari! Kami menantikan kehadiranmu...

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini