Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Friday, March 6, 2015

Tahniah

Mmmm..mula tu nak tulis tajuk.. Tahniah Puan KJ.. tapi rasa cam poyooo jer hehe

Before tu.. rasa macam nak wasap je.. to congrats.. tapi rasa cam segan plak.. mmm rasa cam perlu ke sampai beria wasap.. err..

mmmm.. jadi tulis kat blog je lah. walaupun mula tu cam mmmm nak tulis ke tak.. perlu ke tulis ni.. errrkk

tujuannya bukanlah nak heboh satu web (macamlah ramai sangat baca belog aku ni hehe), tapi ianya lebih kepada penghargaan peribadi yang secoet dan tak seberapa dari aku..hihi. Blog ni kan kan lehih kepada entry peribadi sendiri.. bukanlah macam fb, insta tu yg memang lebih untuk tatapan umum dan makluman kepada seluruh dunia. Aku kan menulis kat blog untuk meluahkan .. bukan untuk mewarwarkan.. hihi... cenggitu ler lebih kurang maksud entry kali ni.

Tak kisahlah samada dibaca oleh beliau atau tak.. bukanlah niat aku untuk direct nak maklumkan kepada beliau tentang penghargaan aku ni.. tapi cuma sekadar aku rasa.. mmmm ya memang kena tulis rtny... tulis tau..

Mmmm.. (banyaknya mmmmm entry kali ni.. mmmmm maybe mmm entahlah.. segan ker.. apa ke.. ntahler.. mmmmm hihi mmmmm lagi aku ni)

Ok.. stret to the point.. sebenarnya ramai yang jadikan beliau ni sebagai idola  (beliau ok.. mmm memang sesuai kut). Dah ada idola mestilah ada idolinya.. hehe.. macam lawak jer panggilan idoli tapi memang sesuailah idola vs idoli kan.. Tapi aku bukanlah idoli beliau.. cuma aku lebih kepada menghormati dan respect dengan beliau atas mmmm.. banyak perkaralah rasanya.

Rasanya gelaran idola tu memang amat sesuai untuk beliau.. kenapa? mmmm.. dia eh beliau memang patut dijadikan idola.. (cuma aku jer degil tak nak mengaku beliau sebagai idolaku.. sebab.. mmmm bagiku idolaku cuma sorang jer dalam dunia ni.. eh dua.. ..mmm cer teka.. takde sape yang boleh tandingi idolaku yang 2 orang tu.hehee.. )

Eh.. panjang pulak tulisan aku ni kali ni.. hihi.. katanye luahan ikhlas dari hati kan.. bukan senang aku nak tulis gini. Walaupun ada lagi beberapa rakan yang juga menerima perlantikan kenaikan pangkat dan jawatan.. tapi takdelah aku beria tulis penghargaan ni.. nape ehh.. Tahniah juga sebenarnya tapi takde lah cam perlu meluahkan kat blog ni kan.. mmmmm.. maybe sebab beliau spesel kut.. mmmm

Ok.. kenapa ye..penghargaan ni ditulis.. maybe sebab dah lama aku tertanya-tanya kenapa beliau tak dilantik sebagai KJ dulu-dulu..  bagiku beliau lebih pada layak sebenarnya..
Idola ramai orang kan.. beliau sangat disiplin dari segi pengurusan masa.. sangat berdedikasi, sangat berwawasan, sangat berkeyakinan, sangat berkebolehan.. ,dan macam-macam lagilah kut. oh ye.. dan sangat terer main masak-masak.. (bodek untuk dapat free lasagna please.. hihi..moga-moga berjaya)

Jadi, alkisahnya bila semalam aku mc, aku terus termis info pasal lantikan baru KJ ni. Aku berhubung dengan KJ lama yang memaklumkan maybe ada lantikan KJ baru. Hari ni masuk ofis barulah dapat formal makluman berkenaan lantikan ni.. Wahhh so.. aku pun.. wahh.. tahniah, tahniah puan KJ.. tapi.. mmmm tu lah macam situasi kat atas tu.. nak mesej macam errr... err... macam perlu ke..

Jadi sekali lagi.. Tahniah Puan KJ. Selamat menjalankan amanah baru. Saya sentiasa menghormati dan percaya pada kebolehan anda.

Tahniah dan tahniah.

mmmmm... mmmm publish or not.. publish or not..
mmmmm.. dah taip kan.. publish je la kut.
maaflah kalau ada terkasar bahasa dan terlajak kata.
yang penting lasagna.. hihi.. nyumm nyummm cam best lasagna dlm blog anda tempohari..

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini